معاون اول رییس جمهور با تاکید بر لزوم رفع تمام مشکلات برای جابجایی ایمن مسافران و همچنین سرمای بی‌سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش هایی از خطوط ریلی، دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.
کد خبر: ۱۳۹۴۳۲۹

به گزارش جام جم آنلاین، محمد مخبر عصر امروز (جمعه) از شرکت راه آهن و و اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی خطوط ریلی کشور بازدید کرد.

معاون اول رئیس جمهور ظهر در این بازدید از اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی شرکت راه آهن، از آخرین وضعیت ناوگان و خطوط ریلی کشور و جابجایی مسافران در روزهای گذشته با توجه به برودت هوا مطلع شد.

مخبر در این بازدید با تاکید بر لزوم رفع تمام مشکلات برای جابجایی ایمن مسافران، برای تردد قطارها با توجه به سرمای بی‌سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش هایی از خطوط ریلی بویژه در مناطق شمال شرقی، دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش ایرنا، شرکت راه آهن در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که به دلیل افزایش برودت هوا در محور مشهد، تعدادی از قطارهای مسافری از برنامه حرکت حذف شدند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که با بهتر شدن شرایط آب و هوا، راه آهن جمهوری اسلامی سعی دارد با راه‌اندازی قطارهای فوق‌العاده، هموطنان عزیز را جابجا نماید.

این در حالی است که روز گذشته و در پی نقص فنی ناشی از برودت هوا در محور ریلی خراسان، سیر ِبرخی قطارها متوقف شد و مسافران در قطارها حبس شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها