شرکت راه‌آهن اعلام کرد به منظور رعایت ایمنی در پس افزایش شدید برودت هوا، تعدادی از قطارهای محور تهران-مشهد و بالعکس حذف شدند.
کد خبر: ۱۳۹۴۲۸۴

به گزارش جام جم آنلاین، در اطلاعیه این شرکت آماده است: به دلیل افزایش برودت هوا در محور مشهد، تعدادی از قطارهای مسافری از برنامه حرکت حذف شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: با بهتر شدن شرایط آب و هوا، راه آهن جمهوری اسلامی سعی دارد با راه اندازی قطارهای فوق العاده، هموطنان عزیز را جابجا نماید.

راه آهن اعلام کرده است: هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۵۱۴۹ _ ۰۲۱ تماس بگیرند.

صادق سکری -مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران- روز گذشته در گفت‌گو با ایسنا گفته بود که با وجود برودت هوا و بارش برف و باران در کشور، در حالی که بسیاری از پروازها لغو شده بود، ما هیچ قطاری را لغو نکردیم، اما برخی قطارها به‌دلیل سرعت سیر کمتر برای رعایت ایمنی و حفظ جان مسافران، با وقفه و تاخیر در رسیدن به مقصد مواجه شدند.

سکری با بیان اینکه در این شرایط ما تلاش می‌کنیم قطارها را سیر دهیم، خاطرنشان کرد: اگر یک قطار هم در راه مانده باشد دلیل نمی‌شود که کل شبکه را زیر سوال ببریم. زیرا در این شرایط سخت مردم زیادی در این مدت جابه‌جا شدند و در ۲۴ ساعت گذشته حتی در شهر مشهد ۶۰ رام قطار اعزام و بالغ‌بر ۵۰ هزار مسافر جابه‌جا شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها