وزیر بهداشت با بیان اینکه مشکل داروهای آنتی‌ بیوتیک در کشور برطرف شد، گفت: در موضوع تامین سرم و آنتی بیوتیک مشکلی نداریم، داروخانه‌ها درخواست خود را به موقع ثبت کنند.
کد خبر: ۱۳۹۴۳۰۶

به گزارش جام جم آنلاین، بهرام عین الهی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از داروخانه شبانه‌روزی شهرستان خاتم با اشاره به اینکه مشکل آنتی‌ بیوتیک در کشور برطرف شده اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته هفت میلیون آنتی بیوتیک به کشور وارد شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، تولید آنتی‌ بیوتیک هم در کشور به صورت سه شیفت در حال انجام است تا مشکلی در زمینه تامین آن نباشد و به نیازها پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آنتی بیوتیک و سرم به میزان کافی در کشور وجود دارد، گفت: با واردات صورت گرفته، در حال حاضر چهار میلیون آنتی بیوتیک ذخیره در کشور داریم که آماده توزیع است.

عین اللهی خاطرنشان کرد: همچنین اقدامات لازم در زمینه تامین سرم را هم انجام دادیم به همین دلیل در حوزه سرم هم به میزان کافی تامین شده و مشکلی در این حوزه هم نداریم.

وزیر بهداشت افزود: اگر داروخانه‌ ها پیش‌بینی لازم را انجام دهند و درخواست‌های خود را به موقع ثبت کنند قطعا هیچ مشکلی در تامین آنتی بیوتیک نخواهیم داشت و در مراکز دولتی و بیمارستان‌ها هم الان هیچ مشکلی در این حوزه نداریم.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها