فرماندار اردستان در پی بارش شدید برف خبر داد؛

اسکان اضطراری ۸۵ مسافر در اردستان

فرماندار اردستان از امدادرسانی و اسکان به بیش از ۸۵ نفر از مسافران در محورهای جاده ای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۴۱۵۶

جام جم آنلاین اصفهان ؛ سید هادی احمدی طبا در پی بارش برف روز گذشته ‌سه‌شنبه، متاسفانه شاهد ۳ واژگونی و ۲ تصادف در محور اردستان - نایین و یک واژگونی در محور اردستان، اصفهان به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در جاده لغزنده بودیم.

وی افزود: خوشبختانه این حوادث منجر به خسارات جانی نشده است ولی تعداد ۵ نفر از حادثه دیدگان محور اردستان - نایین در محل پایگاه جمعیت هلال احمر ظفرقند اسکان داده شدند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: با توجه به شدت بارش بارف و عدم امکان تردد خودروها به خصوص در محور اردستان - نایین از عصر روز گذشته تاکنون ۸۰ نفر مسافر نیز در مهمانسرای جهانگردی اردستان و مهمانسراهای ادارات اسکان داده شدند.

احمدی طبا با اشاره به تعطیلی ادارات و مراکز دولتی و واحدهای آموزشی استان اصفهان و به تبع آن در شهرستان اردستان، تاکید کرد: ادارات و دستگاه‌های دولتی موظفند ضمن صرفه جویی در مصرف گاز در ساعات و روزهای تعطیل نسبت به خاموش کردن وسایل گرمایشی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: گاز اداراتی که جدول زمانبندی روشن و خاموش کردن سامانه گرمایشی را رعایت نکنند، قطع می‌شود.

فرماندار اردستان از مردم خواست به منظور جلوگیری از تعطیلی صنایع در مصرف گاز صرفه جویی و استفاده بهینه کنند و برای مدیریت مصرف گاز در دوره سرمای شدید، دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد و گرم کردن فقط یک مکان در منزل به جای کل فضا را رعایت کنند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها