فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: ضارب پس از حضور دانشجویان در خوابگاه وارد آن مکان شده که توسط حراست دانشگاه توقیف و تحویل ماموران انتظامی می شود.
کد خبر: ۱۳۹۳۷۲۶
توضیح پلیس در خصوص مجروح شدن ۲ دانشجو در اهواز
به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، فرمانده انتظامی اهواز در خصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت از دانشجویان گفت: موضوع دانشجویان نزاع و درگیری بوده و بحث سرقت از آنها کذب محض می باشد.

 سرهنگ "حسین زلقی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت 24  (مورخ 17 دی ماه)  تعداد 6 نفر از دانشجویان خوابگاه صدف دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پارک گلستان، با یک نفر قلیان‌فروش درگیر شده که  بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد در این نزاع و درگیری که به دلیل توهین و فحاشی  بوده تعداد 2 نفر از  دانشجویان  به صورت سطحی با چاقو مجروح و متواری و وارد خوابگاه شده اند.
 
 
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: ضارب پس از حضور دانشجویان در خوابگاه وارد آن مکان  شده که توسط حراست دانشگاه توقیف و تحویل ماموران انتظامی می شود.

زلقی با اشاره به تشکیل پرونده و اعزام متهم به دادسرا اظهار داشت :ضارب به‌دلیل ضرب و جرح عمدی و قدرت نمایی با چاقو با قرار وثیقه روانه زندان شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها