رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد:

انهدام باند سرقت از ۳۰ خانه در شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه‌ای شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه‌های شهروندان در شرق تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۳۶۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی ولیپور گودرزی اظهار داشت: با وقوع سرقت‌ های سریالی از خانه‌ های شهروندان در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران به دنبال تجمیع پرونده‌های یادشده بلافاصله راهی صحنه‌های جرم شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند که ۲ سارق حرفه‌ای در ساعت‌های خاص (یک تا پنج بامداد) با بالا رفتن از بالکن یا تخریب درب، وارد خانه‌ها شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش مال باختگان کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌ های علمی هویت ۲ سارق سابقه دار را شناسایی کردند و در ادامه موفق به ردیابی مخفیگاه‌های آنها در جنوب و شرق تهران شدند.

ولیپور گورزی گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در ۲ عملیات منسجم و ضربتی دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده حرفه‌ای و سابقه دار هستند، افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۶ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شرق تهران اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها