مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: هم اینک بیش از ۳۰۰ فضای ورزشی زیر پوشش اداره کل ورزش و جوانان همدان فعال است و با تکمیل طرح‌های نیمه تمام می‌توانیم سرانه فضای ورزشی به نسبت جمعیت استان را به حد مطلوبی بهبود بخشیم.
کد خبر: ۱۳۹۲۹۷۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی حقیقی در بازدید از طرح‌های عمرانی شهر دمق از توابع شهرستان رزن اظهار داشت: همدان از جایگاه بسیار خوبی به لحاظ ورزشی برخوردار است و می‌توانیم با تکمیل طرح‌های نیمه تمام خدمات دهی بهتری به ورزشکاران داشته باشیم.

وی بیان کرد: معتقدیم مردم همدان شایسته بهترین امکانات و زیرساخت‌های ورزشی هستند و باید مطالبه به حق ورزشکاران عملیاتی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به وضعیت عمرانی ورزش دمق، ادامه داد: طرح‌های نیمه کاره زمین چمن مصنوعی، زمین چمن فوتبال و سالن‌های در حال بهره برداری کشتی، سالن بدنسازی، سالن چند منظوره مورد بررسی لازم و کارشناسی قرار گرفت و دستور لازم برای سرعت بخشیدن به تکمیل این طرح‌ها صادر شد.

وی یادآور شد: اهل دادن وعده‌های دروغ به جامعه ورزش نیستم و هرآنچه در توان داشته باشیم، به ورزشکاران قول می‌دهیم.

حقیقی گفت: در گذشته وعده‌های زیادی برای حل مشکلات به افراد و ورزشکاران داده شده که به نتجیه نرسیده است.

وی اضافه کرد: به هیچ عنوان به دنبال دادن وعده‌های پوچ نیستیم بلکه تلاش می‌کنیم مطالبه جامعه ورزش استان را به سرانجام برسانیم.

حقیقی تکمیل زیرساخت‌های ورزشی نیمه تمام را اولویت اصلی دستگاه ورزش در حوزه عمرانی دانست و گفت: انتظار می‌رود فرمانداران شهرستان‌ها نیز در این راستا پیگیری‌های لازم را داشته باشند ضمن اینکه نمایندگان مردم در مجلس نیز توجه جدی در حل مشکلات مالی و مساعدت در تکمیل طرح‌های عمرانی دارند.

وی یادآور شد: تکمیل طرح‌های ورزشی شاخص در حال انجام است و به تمامی شهرستان‌ها در توزیع عادلانه اعتبارات، نگاه عدالت محور داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها