رئیس جمعیت علمای اهل سنت عراق در سخنانی به مناسبت سالروز شهادت فرماندهان مقاومت (سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس)، این جنایت تروریستی آمریکایی‌ها را بزدلانه و ناجوانمردانه ارزیابی کرد و گفت فرماندهان پیروزی نقشه های غرب را ناکام کردند.
کد خبر: ۱۳۹۲۷۶۴

به گزارش  جام جم آنلاین، خالد عبدالوهاب الملا، رئیس جمعیت علمای اهل سنت عراق طی سخنانی در مراسم باشکوه یادبودی که امروز به مناسبت سالروز شهادت فرماندهان پیروزی در استان بصره برگزار شد، گفت: آمریکا نتوانست با شهید سلیمانی و شهید المهندس رودرو مقابله کند و به همین دلیل آنها را با یک عملیات خائنانه و بزدلانه هدف قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: واشنگتن شهیدان المهندس و سلیمانی را هدف قرار داد، چراکه همه نقشه‌های غرب را نقش بر آب کرده بودند.

دهها مراسم بزرگداشت در عراق با نزدیک شدن به سالروز شهادت فرماندهان پیروزی حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در شهرهای مختلف این کشور در حال برگزاری است.

مشخصه بارز مراسم بزرگداشت سرداران مقاومت، حضور مردم در کنار شیوخ و بزرگان عشایر است و نیز شعارهایی که خواهان پایان بخشی به اشغالگری آمریکا در عراق است.

بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، پهپادهای آمریکایی کاروان حامل سهپبد حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق را حین یک سفر رسمی و در خروجی فرودگاه بغداد مورد هدف تروریستی قرار داد و آنها را پس از عمری مجاهدت در مبارزه با تروریسم، به شهادت رساند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها