معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، معیشت خانوارهای سکونتگاه‌های غیررسمی را  از عمده‌ترین مسائل در بازآفرینی شهری  عنوان کرد و گفت: در نگاه به بازآفرینی شهری معیشت خانوارهای مشمول طرح، باید مورد توجه دست اندرکاران امر قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، معیشت خانوارهای سکونتگاه‌های غیررسمی را از عمده‌ترین مسائل در بازآفرینی شهری عنوان کرد و گفت: در نگاه به بازآفرینی شهری معیشت خانوارهای مشمول طرح، باید مورد توجه دست اندرکاران امر قرار گیرد.
کد خبر: ۱۳۹۲۶۴۸

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، سید محمد شعاعی در اولین جلسه بازآفرینی شهری که به ریاست استاندار زنجان برگزار شد، بحث معیشت خانوارهای محلاتی که در طرح جابجایی یا توانمندسازی در قالب بازآفرینی شهری قرار می گیرند را  یکی از عمده ترین مباحث در بازآفرینی شهری عنوان کرد و افزود:  باید معیشت این  افراد، به صورت ویژه مورد توجه واقع شود.


وی اظهار داشت: برای توانمند کردن یک محله یا جابجا کردن آن در طرح بازآفرینی شهری، باید  علاوه  بر مسائل عمرانی، مسائل اجتماعی آن را هم مد نظر قرار دهیم.


 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، با تاکید بر اینکه هدف بازآفرینی شهری، محله های ناکارآمد، بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی است، تصریح کرد:  خارج کردن این محله ها از وضعیت ناکارآمدی، ضروری است و تحقق این مهم، نیازمند بحث عمرانی با توجه ویژه به  مطالعات اجتماعی است.


شعاعی اظهارداشت: در ساخت و سازهای شهری، می‌توان فضاهایی را ایجاد کرد که برای تعاملات اجتماعی و فرهنگی در محیط زندگی افراد، موثر واقع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها