مدرسان ضمن برگزاری باکیفیت دوره‌های توانمندسازی حضوری با بهره‌مندی از فیلم دوره کشوری تربیت مدرس، نسبت به آموزش و تربیت مربی راهبر در مناطق اقدام می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۹۲۴۰۷
آموزش و پرورش خوزستان: اجرای طرح توانمندسازی معلمان ابتدایی
 به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا؛ معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح توانمندسازی و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در خوزستان (طرح سردار شهید همت) خبر داد.

سیده فرانک موسوی با اعلام این خبر گفت: در این طرح، هشت حلقه علمی با موضوعات مختلف درسی در پایه‌های مختلف در سطح کشور در سامانه شاد ایجاد و با عضویت مدرسان استان‌ها و استادان کشوری و کارشناسان به فعالیت می‌پردازند.

وی افزود: مدرسان ضمن برگزاری باکیفیت دوره‌های توانمندسازی حضوری با بهره‌مندی از فیلم دوره کشوری تربیت مدرس، نسبت به آموزش و تربیت مربی راهبر در مناطق اقدام می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان گفت: حلقه علمی استانی را مربی - راهبران تشکیل می‌دهند و فعالیت‌های متناظر در کشور را در استان پیاده‌سازی می‌کنند.

موسوی با بیان اینکه این طرح با نام سردار شهید ابراهیم  همت مزین شده است، ادامه داد: تمام همکاران کلاس‌های چند پایه مشمول این طرح هستند و هر همکار کلاس چند پایه، مجاز به شرکت در یکی از موضوعات درسی است.

وی ترویج و توسعه خود ارتقایی و یادگیری مشارکتی و غیر حضوری در معلمان را از جمله اهداف این طرح کشوری دانست و گفت: ارتقای دانش تخصصی و مهارت‌های حرفه‌ای و ارتقای کیفیت تدریس معلمان و یادگیری دانش‌آموزان در سطح مدارس از دیگر اهداف این طرح است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها