بیش از ۴۰ جلسه با مدیران مدارس سراسر استان و جلسات مشاوره‌ای کنکور برگزار شده است.
کد خبر: ۱۳۹۱۶۸۳
آموزش و پرورش خوزستان: طرح جهش کیفیت آموزش در حال اجرا است
 به نقل از مهر، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت آموزش به منظور ارتقای شاخص های آموزشی در استان در حال اجرا است.

 امین برملا پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به برنامه‌های مختلف آموزش و پرورش خوزستان برای ارتقای شاخص‌های آموزشی بیان کرد: طرح جهش کیفیت آموزش در استان در حال اجرا است.

وی با عنوان اینکه کنکور سراسری امسال دو مرحله‌ای خواهد بود، افزود: طبق پیش بینی‌ها کنکور سراسری در دی ماه و تیرماه هرسال برگزار خواهد شد.

برملا با اشاره تغییرات متعدد در روند اجرایی کنکور سراسری گفت: دانش آموزان، داوطلبان و خانواده باید اطلاعات صحیح و دقیق را از منابع رسمی دریافت کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید از تغییرات کنکور آگاه شوند، ادامه داد: امسال شاهد ۴۰ درصد تأثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری خواهیم بود که این میزان در گذشته «تأثیر مثبت» کنکور بوده است که با «تأثیر قطعی» موضوعی متفاوت است

وی در عین حال با بیان اینکه تأثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور در کنکورهای آینده بیشتر خواهد بود، عنوان کرد: از این پس شاهد تأثیر ۲۶ درصد دروس عمومی و ۱۴ درصد دروس تخصصی سوابق تحصیلی خواهیم بود.

برملا با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در آموزش و پرورش خوزستان برای موضوع ارتقای شاخص‌های آموزشی در نظر گرفته شده است، افزود: بیش از ۴۰ جلسه با مدیران مدارس سراسر استان و جلسات مشاوره‌ای کنکور برگزار شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه امسال طرح جهش کیفیت آموزشی به اجرا درآمد، گفت: امتحانات هماهنگ و شبیه ساز نهایی در ۳ مرحله پیشینی و در خوزستان در حال اجرا است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها