این مدال اولین مدال طلای رشته دو و میدانی بانوان ایران در پارالمپیک است.
کد خبر: ۱۳۹۲۰۹۴
تقدیر از هاشمیه متقیان بانوی مدال آور خوزستانی
به نقل از مهر؛  در حاشیه برنامه تلویزیونی «خانه مادری» مراسم تقدیر از بانوی مدال آور خوزستانی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
 
 در حاشیه برگزاری برنامه زنده تلویزیونی از هاشمیه متقیان که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی با پوشش اسلامی، مقام اول و مدال طلا به‌دست آورده بود تقدیر به‌عمل آمد.

حجت الاسلام اخوان صباغ، هاشمیه متقیان را افتخار خوزستان و مایه سربلندی عشایر غیور عرب دانست و گفت: حضور با پوشش اسلامی در عرصه‌های بین المللی و مسابقات پارالمپیک، پیام آور نقش آفرینی زن مسلمان در عرصه‌های مختلف اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن تقدیر از مواضع اخیر هاشمیه متقیان در محکومیت اغتشاشگران و حمایت از پرچم و سرود ملی ایران گفت: طنین انداز شدن سرود جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه تلاش‌های شما قهرمانان ملی مایه مباهات هر ایرانی است و مردم ایران قدردان زحمات شما خواهند بود.

هاشمیه متقیان نیز در ادامه ضمن تشکر از برگزاری این برنامه گفت: نواخته شدن سرود ملی پس از هر قهرمانی آرزوی من بوده و هست و تمام تلاشم برای طنین انداز شدن این سرود در هر میدانی را می‌کنم.

 هاشمیه متقیان معاوی (متولد ۱۳۶۵ خوزستان) ورزشکار دو و میدانی ایران در دو رشته پرتاب دیسک و پرتاب نیزه است. او موفق شد در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ضمن شکستن رکورد جهان به مدال طلای رشته پرتاب نیزه دست یابد. این مدال اولین مدال طلای رشته دو و میدانی بانوان ایران در پارالمپیک است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها