مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: هم اکنون شش مدرسه جایگزین کانکس در قالب ۱۱ کلاس درس در استان درحال ساخت است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: هم اکنون شش مدرسه جایگزین کانکس در قالب ۱۱ کلاس درس در استان درحال ساخت است.
کد خبر: ۱۳۹۱۹۱۷

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: هم اکنون شش مدرسه جایگزین کانکس در قالب ۱۱ کلاس درس در استان درحال ساخت است.

 

سیدفخرالدین هاشمی افزود: این فضا‌های آموزشی در قالب طرح شهید پناهی با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و مشارکت خیران با زیربنای ۴۳۲ مترمربع ساخته می‌شود.
وی گفت: اعتبار ساخت این مدارس بیش از پنج میلیارد ریال است.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان افزود: امیدواریم این فضا‌های آموزشی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری کامل برسد.


هاشمی گفت: با حذف این تعداد مدرسه کانکسی و جایگزینی آن به محیط ایمن، بیش از ۶۷۵ دانش آموز مهر ۱۴۰۲ در شهر‌های میناب، حاجی آباد، بشاگرد و جاسک از فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند می‌شوند.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان افزود: در استان هرمزگان ۱۳ مدرسه کانکسی مستقل بالای ۱۰ دانش آموز وجود دارد که تقریبا یک درصد سهم کشور را به خود اختصاص داده است.

 

طرح شهید دانش آموز «رضا پناهی» به منظور ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی مستقل بالای ۱۰ دانش آموز در کشور به همت خیران، بسیجیان و جهادگران از ۲۸ تیرماه آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها