به همت اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی راهی مدارس این استان شد.
به همت اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی راهی مدارس این استان شد.
کد خبر: ۱۳۹۰۵۶۴

هرمزگان-جامجم انلاین-به همت اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی راهی مدارس این استان شد. 

 

طی آیینی با حضور فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان ، کامرانی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری استان ، قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان تجهیزات ورزشی و بهداشتی بین مدارس در سراسر استان توزیع شد.
 
 
هاشمی در این آیین اظهار کرد : اقلام تهیه شده ورزشی شامل میله والیبال ، دروازه فوتسال، میله بدمینتون و میز تنیس  روی میز می باشد که امروز بین مدارس سراسر استان توزیع شد.
 
 
به گفته وی ، تجهیزات ورزشی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان بین مدارس سراسر استان توزیع شد.
 
مدیرکل نوسازی مدارس استان همچنین ابراز داشت : تقویت روحیه ورزشی و رعایت بهداشت یکی از برنامه‌های مهمی است که سند تحول بنیادین در تربیت زیستی و بدنی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته است.
 
 
هاشمی خاطرنشان کرد : این اقلام با هدف رعایت عدالت و رفاه حال دانش آموزان، ایجاد روحیه نشاط و خدمات رسانی هرچه گسترده تر به این افراد انجام می شود.
 
کامرانی نیز در این آیین ضمن قدردانی از ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس هرمزگان به جهت تامین اقلام ورزشی و بهداشتی برای مدارس استان اظهار کرد : بایستی در این حوزه ها در استان بیش از پیش کار شود ودر استعداد یابی ها بیشتر فعالیت انجام داد.
 
 
وی همچنین گفت : امیدواریم توزیع اقلام ورزشی بتواند در حوزه ورزش، استعدادیابی ها و کمک به جامعه ورزشی و جوانان تحولی عظیم ایجاد نماید.
 
 
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری استان با بیان اینکه در حوزه های ورزشی دریایی بایستی بیشتر کار شود ، افزود : نگاه استانداربه ورزش و آموزش و پرورش نگاه ویژه ای است ، تمام توانمان را برای خدمت به جوانان گذاشته ، برنامه های خوبی در حوزه آموزش و پرورش داریم .
 
 
کامرانی در پایان تصریح کرد : بایستی خودمان رابرای کارهای بزرگ در حوزه ورزش و آموزش و پرورش استان آماده کنیم و این کارها تنها با تلاش و کوشش برای آینده سازان این مرزو بوم اتفاق خواهد افتاد.
 
 
قویدل نیز در حاشیه آیین توزیع اقلام ورزشی و بهداشتی اظهار کرد : این توزیع در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین در استان بوده و حدود ۳۰ هزار قلم کالای بهداشتی و۲۵۰ قلم وسایل ورزشی در۲۲ منطقه بین دانش آموزان توزیع می شود.
 
 
وی ، با بیان اینکه در سراسر مناطق توزیع اقلام را داریم، افزود: در راستای توسعه عدالت آموزشی ، مناطقی که کمبودهای بیشتری دارند را در اولویت قرار دادیم.
 
 
گفتنی است ، اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۱۱ سالن ورزشی ویژه دانش آموزان دختر و پسر در مدارس این استان را احداث کرده است و همچنین ساخت ۸ سالن ورزشی دیگر در فضاهای آموزشی این استان را در دست اجرا دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها