مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی پاسخ داد:

پرداخت سود سهام عدالت چه زمانی کامل می شود؟

مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: ۱۹ بانک عامل برای واریز سود سهام عدالت با زیر ساخت‌ های متفاوت وجود دارد.
مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: ۱۹ بانک عامل برای واریز سود سهام عدالت با زیر ساخت‌ های متفاوت وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۹۱۷۱۷

به گزارش جام جم آنلاین، حسین قشمی گفت: در خصوص توزیع سود سهام عدالت باید گفت فرآیندی بسیار دشوار بود.

وی افزود: پس از مشخص شدن میزان سود و خروج افراد فوتی باید سود بر اساس بانک‌های عامل تفکیک می‌شد و هر بانک تعداد رکورد‌های متفاوتی دارد ما سعی کرده ایم فایل‌های واریزی را زودتر در اختیار بانک‌ها برای پراخت قرار دهیم پس از اگر بانکی تا پایان امشب سود خود را واریز نکرده باشد نمی‌توان از آن گلایه کرد.

مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: ۱۹ بانک عامل برای واریز سود سهام عدالت با زیر ساخت‌های متفاوت وجود دارد نقل و انتقال سود به شکل درون بانکی و این بانک‌ها می‌توانند حتی در پنج شنبه، جمعه و ساعات غیر اداری هم فرآیند واریز داشته باشند.

به گفته قشمی، تا ساعت ۱۱ صبح امروز بر اساس آمار بانک پارسیان، سامان، دی، قرض الحسنه رسالت، سپه، رفاه، تجارت و آینده سود را واریز کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین بانک‌های صادرات، مسکن و اقتصاد نوین هم در حال واریز هستند مابقی بانک‌ها نیز در حال پردازش جهت واریز هستند به طور مثال بانک ملی حدود ۱۰ میلیون رکورد واریز دارد که باید پرداز و واریز شود به همین سبب ممکن است زمان بر باشد. اما در کل پیش بینی می‌شود تا آخر وقت امروز پرداخت سود سهام عدالت انجام شود، ولی شبکه بانکی در اختیار ما نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها