مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی پاسخ داد:

پرداخت سود سهام عدالت چه زمانی کامل می شود؟

مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری رایزنی‌های خود را برای دریافت تمام سود مشمولان سهام عدالت انجام خواهند داد امیدواریم تا اواخر اسفند مابقی سود پرداخت شود.
کد خبر: ۱۳۹۱۵۹۰

به گزارش جام جم آنلاین، محمد باغستانی گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران در وزارت اقتصاد، سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی از فردا پرداخت سود علی الحساب مشمولان سهام عدالت آغاز می‌شود.

وی می‌گوید: پرداخت سود الحساب به بیش از ۴۳ میلیون و ۷۴۰ هزار نفر از مشمولان گروه مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت از طریق ۱۹ بانک شروع می‌شود که واریز سود‌ها حدودا ۲۴ ساعت در شبکه بانکی زمان خواهد برد.

به گفته باغستانی، شرکت سپرده گذاری بعد از دریافت مصوبه شورای عالی بورس که ۶ آذر به این شرکت ابلاغ شد مکاتباتی را به ۳۶ شرکت بورسی سهام عدالت انجام داد که در نهایت ۱۲ شرکت بخشی از سود و ۱۱ شرکت کل سود سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مشمولان سهام عدالت را پرداخت کردند تا شرایط برای واریز سود علی الحساب در پایان آذر فراهم شود.

مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: کارشناسان شرکت سپرده گذاری مرکزی در کمترین زمان ممکن محاسبات لازم را انجام و با توجه به تعاملات خوبی با شبکه بانکی کشور موفق شده ایم سود را نهایی کنیم.

باغستانی می‌گوید: براساس محاسبات در این مرحله از واریز سود سهامدارانی که پرتفوی آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است مبلغ ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی ۱ میلیون تومانی دارند یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود به صورت الحساب دریافت خواهند کرد.

وی افزود: در خصوص پرداخت مابقی سود سهام عدالت باید گفت سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری رایزنی‌های خود را برای دریافت تمام سود مشمولان سهام عدالت انجام خواهند داد تا اواخر اسفند مابقی سود پرداخت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها