ابتلای سفیر ایران در چین به کرونا

پکن به حالت نیمه تعطیل در آمده است

پکن به حالت نیمه تعطیل در آمده است
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۹۱۷۰۸

به گزارش جام جم آنلاین، محمد کشاورززاده در توییتی نوشت : خوب بالاخره بعد از 3 سال مقاومت در مقابل کرونا چه در ‎ایران به هنگام مرخصی و چه در محل ماموریت از دیروز مبتلا شدم.‎چین اخیرا کلیه پروتکل های بهداشتی را آزاد کرده و هم اکنون بیشتر مردم به کرونا مبتلا شده اند و شهر پکن به حالت نیمه تعطیل در آمده است. تب و لرز شدید دارم التماس دعا.

newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها