استاندار کردستان گفت: پیکر پاک ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، در سه شهر سنندج، قروه و بیجار تشییع می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۱۶۸۰

کردستان- جام جم آنلاین- اسماعیل زارعی کوشا در جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهدای گمنام در کردستان با ابراز خوشحالی از معطر شدن فضای استان به عطر حضور شهدا، گفت: شهدا حقیقت محض هستند وتشییع و خاکسپاری شش تن از شهدای گمنام در سه شهر کردستان افتخار بسیار بزرگی برای استان و دارای برکات معنوی فراوان است.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم تشییع باید با شکوه و درخور مقام و منزلت شهدا و مردم فرهنگی کردستان باشد، اظهار کرد:با توجه به اینکه این مراسم همزمان با سالروز شهادت دخُت نبی مکرم اسلام(ص) برگزار می‌شود باید تلاش شود برنامه به محور وحدت و همدلی در استان تبدیل شود.

زارعی کوشا، ادامه داد:مردم استان کردستان ارادتمندان اهل بیت علیه السلام هستند و رعایت شئون وحدت در این برنامه باید مورد توجه و موجب همدلی و وفاق در جامعه باشد.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه همه دستگاهها، ادارات و سازمان‌ها همکاری لازم را در جهت برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهدا داشته باشند، گفت:مردمی برگزار شدن مراسم همواره مورد تاکید است و رسانه‌ها و صداوسیما در این خصوص باید برنامه سازی و ساخت تیزرها و برنامه‌های هنرمندانه را در دستور کار داشته باشند.

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) پیکر مطهر شش تن از شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس به کردستان منتقل و در سه شهر سنندج، قروه و بیجار خاکسپاری خواهند شد.

سید دارا سید عباسی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها