در دیدار عمومی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، درخواست‌ها و مشکلات 32 نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان بررسی شد.
در دیدار عمومی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، درخواست‌ها و مشکلات 32 نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان بررسی شد.
کد خبر: ۱۳۹۱۵۹۲

هرمزگان-جام جم انلاین-در دیدار عمومی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، درخواست‌ها و مشکلات 32 نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان بررسی شد.

 

عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در راستای بررسی و حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، با این عزیزان دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدارها، 32 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران درخواست و مشکلات خود را با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان مطرح کردند و خواستار حل آن مسائل شدند.


ایثارگران مشکلاتی از قبیل مسکن، درمان، خدمات رفاهی، آموزشی و اشتغال را مطرح کردند که مورد بررسی قرار گرفتند و در راستای حل آنها تصمیم‌هایی اتخاذ شد.


ناوکی درحاشیه ملاقات عمومی با ایثارگران ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا، عنوان کرد: شهدا بر کار و اعمال ما ناظر هستند لذا هر اندازه خدمت خداپسندانه انجام دهیم به همان اندازه پاداش آن را از شهدای عزیز خواهیم گرفت، این جزو وظیفه مسئولان است تا هر روز از وضعیت ایثارگران آگاهی داشته باشیم و پای صحبت‌های آنان قرار بگیریم. 


 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان افزود: کارکنان بنیاد استان به عنوان خادمان خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر با اهتمام و جدیت، پیگیر مشکلات آن بزرگواران هستند.

 

ملاقات عمومی سه‌شنبه هر هفته در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان واقع در بلوار امام خمینی - خیابان بنیاد شهید، کوچه گوهران 13، برگزار می‌شود.


گفتنی است؛ استان ‌هرمزگان بیش از یک هزار و 500 شهید، دو هزار و 861 جانباز و 341 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها