در شصت و هشتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟

پایمال کردن حق ۲ میلیون شهروند اصفهانی با مازوت‌سوزی

فرماندار گلپایگان خبر داد:

کیفیت پایین نان در گلپایگان

فرماندار گلپایگان بر لزوم افزایش کیفیت نان تاکید کرد و گفت: شهرداری تلاش کند برپایی بازار روز از یک روز به دو روز در هفته افزایش یابد.
کد خبر: ۱۳۹۱۵۲۳
جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایسنا؛ محمدرضا عسگریان، امروز(سه‌شنبه،۲۹ آذر) در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: قیمت گوشت بر نرخ برخی کالاهای دیگر تأثیرگذار است و حداقل به صورت هفتگی رصد می‌شود. همچنین با توجه به نوسانات در سطح بازار باید جلسات ستاد تنظیم بازار مرتب برگزار شود و اهمیت این رصد و پایش با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه تنظیم بازار انتظاری فراتر از وظایف محوله از مجموعه‌های مختلف نداریم، ادامه داد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه دهیم اقلام اساسی مردم در شهرستان با کمبود مواجه شود. اصناف، بازرسان و اتاق اصناف در سطح بازار به فعالیت و وظایف خود بپردازند و بسیج اصناف نیز به عنوان ناظر و بازوی کمکی کنار آنها حضور خواهد داشت تا ساز و کار نظارت بر بازار به سمت و سوی خوبی رود. همچنین موضوعاتی که درباره قیمت گوشت، گران فروشی، انواع مکمل در داروخانه ها، و...  در این جلسه مطرح شد باید به طور جدی پیگیری شود.

فرماندار گلپایگان گفت: شهرداری رصد و تلاش کند برپایی بازار روز از یک روز به دو روز در هفته افزایش یابد. البته قیمت اجناس در بازار روز  چند درصد از قیمت بازار پایین‌تر باشد تا مردم به خرید این اجناس رغبت داشته باشند و شبکه بهداشت و درمان نیز بر بهداشت مواد غذایی توزیع‌شده در بازار روز نظارت لازم را انجام دهد.

عسگریان نصب برچسب روی اجناس را یک ‌موضوع اساسی دانست و یادآور شد: چند گزارش در خصوص تعطیلی نانوایی‌ها داشتیم که نیاز به پیگیری جدی است تا  اقدامات خودسرانه‌ای انجام نشود. متأسفانه کیفیت نان در گلپایگان خوب نیست و اعتراض‌هایی هم در این رابطه وجود دارد که می طلبد کیفیت آن افزایش یابد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها