مسوول اجرای طرح های شرکت گاز استان هرمزگان گفت : بیش از 46 درصد از پروژه خط انتقال گاز به شهرستان بندرلنگه ، اجرایی شده است.
مسوول اجرای طرح های شرکت گاز استان هرمزگان گفت : بیش از 46 درصد از پروژه خط انتقال گاز به شهرستان بندرلنگه ، اجرایی شده است.
کد خبر: ۱۳۹۱۲۳۷

هرمزگان-جام جم انلاین-مسوول اجرای طرح های شرکت گاز استان هرمزگان گفت : بیش از 46 درصد از پروژه خط انتقال گاز به شهرستان بندرلنگه ، اجرایی شده است.

 

ابراهیم صفری ضمن اشاره به پیشرفت بیش از 46 درصدی پروژه خط انتقال گاز به شهرستان بندرلنگه ، اظهار کرد :  این پروژه  با اعتبار 520 میلیارد تومانی و به طول 72 کیلومتر خط انتقال 20 اینچ گازرسانی به شهرستان بندرلنگه  از سه راهی چارک تا بندرلنگه با تلاش شبانه روزی همکارانمان در جریان است.
 
 
صفری بیان کرد : نقشه برداری ، مسیرسازی ، حمل لوله ، حفاری کانال ، ریسه گذاری ، خم کاری و جوشکاری ، پرتو نگاری ، عایقکاری ، بالشتک گذاری ، لوله گذاری ، خاک سرندی ، بکفیل گرده ماهی ، خاکبرداری و تست هیدرواستاتیک ، از جزئیات اجرایی این پروژه است که تا کنون بخشی از این عملیات ها ، به اتمام رسیده و مابقی نیز به ترتیب در حال انجام می باشد.
 
 
وی افزود : این شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و رفاه بیشتر مردم استان برای استفاده از گاز طبیعی،  به ایجاد زیرساخت‌ها جهت توزیع این نعمت خدادادی، اقدام کرده است.
 

مسوول اجرای طرح های شرکت گاز استان هرمزگان افزود : بی‌شک با استفاده شهروندان از گاز طبیعی، الگوی زندگی آنان را به سمت رفاه اجتماعی بهتر

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها