هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع پدیده مه غلیظ در اغلب شهرهای استان در سه روز آینده هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
کد خبر: ۱۳۹۱۱۱۲
پلیس راه: احتیاط کنند جاده‌های خوزستان لغزنده است
 به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا؛ رییس پلیس راه خوزستان گفت: اغلب جاده‌های بین شهری و روستایی خوزستان تا سه روز آینده لغزنده و در ساعات اولیه صبح و اواخر شب مه‌آلود است.

سرهنگ رضا دولتشاهی روز شنبه  افزود:با توجه به شرایط خاص جوی ناشی از بارندگی‌های سه روز اخیر، رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند و با توجه به دید کم ناشی از مه غلیظ ، سبقت نگیرند.

وی گفت:رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین که قصد تردد در مناطق کوهستانی استان را دارند باید احتیاط بیشتری داشته باشند چون سطح این جاده ها در این مناطق به علت یخ زدگی ، به خصوص در ساعات صبح لغزنده است.

رییس پلیس راه خوزستان همچنین از عموم رانندگان خواست وسایل ایمنی همچون زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند ، از چراغ های مه‌شکن استفاده کنند و به توصیه‌های ماموران پلیس راه توجه کنند.

آذر ماه سال گذشته برخورد زنجیره‌ای ۴۶ دستگاه خودرو سواری در یک هوای مه آلود در محور بهبهان به اهواز چهار نفر کشته و دست کم ۱۵نفر مصدوم برجای گذاشت.

همچنین هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع پدیده مه غلیظ در اغلب شهرهای استان در سه روز آینده هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

پدیده مه آلودگی در نیمه شرقی، شمال شرقی، جنوبی، جنوب شرقی، شمال غربی و مرکزی وجاده های اهواز به رامهرمز و اهواز به بهبهان غلیظ‌ تر خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها