۱۴ زندانی ایلامی نیازمند مالی از زندان آزاد شدند

در آیینی با حضور معاون حقوقی قوه قضاییه و همکاری ستاد دیه و کمک خیرین و مراجع قضایی۱۴ زندانی ایلامی نیازمند مالی از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۱۳۹۰۷۲۸

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه در این آیین  اظهار داشت: اگر سبک زندگی ما فاطمی و منطبق با سیره زندگی ائمه اطهار باشد، بطور قطع دچار آسیب نخواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین نوراله قدرتی افزود:  تلاش مراجع قضایی و مسئولین زندان برای رفع مسائل و مشکلات زندانیان است و اگر شما به ارزش واقعی خود پی ببرید، هیچ گاه به سمت جرم نمی روید و دچار آسیب نمی شوید.


وی ادامه داد: از  تلاش های رئیس کل دادگستری، مدیرکل زندان های استان، دادستان و کلیه مسئولینی که در جهت خدمت به جامعه مددجویان و رفع مشکلات آنان تلاش می کنند تقدیر می نمایم


مدیرکل زندان های استان ایلام نیز در این آیین گفت: بیش از ۹۵ درصد از دادرسی ها در سطح زندان های استان به صورت الکترونیکی انجام می شود.

مجید احسانی افزود:   از ابتدای سال تاکنون ۶۱۳ مورد قضات از زندان ها بازدید کردند و به بررسی پرونده های قضایی زندانیان پرداختند.


وی ادامه داد: طی ۲ سال گذشته ۵۰۰ زندانی نیازمند مالی از زندان آزاد شدند و از ابتدای سال تاکنون نیز ۱۲۵ زندانی با کمک ستاد دیه، انجمن حمایت و مراجع قضایی به آغوش خانواده خود بازگشتند.


احسانی اضافه کرد: اشتغال زندانیان اولویت اول سازمان زندان ها در برنامه های اصلاحی و تربیتی است که در این استان برای ۳۳ درصد از زندانیان شغل ایجاد شده و ۴۰ درصد از زندانیان مشغول مهارت آموزی در رشته های مختلف هستند که تا پایان آبان ماه سال جاری ۳۱۹ گواهینامه مهارت برای آنان صادر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها