یک دوره آموزشی زمانی برایتان کارایی دارد که منبع درآمدی را برای شما ایجاد کند.
یک دوره آموزشی زمانی برایتان کارایی دارد که منبع درآمدی را برای شما ایجاد کند.
کد خبر: ۱۳۸۹۹۸۹

کسانی که به دنبال دوره‌های آموزش سئو هستند یا می‌خواهند همانند دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و... به وب سایت‌های موفق و درآمدهای دست‌نیافتنی برسند یا می‌خواهند دانش خود را در راستای توسعه کسب‌وکارهای مختلف، ارتقا دهند.

ما در اینجا در کنار ارائه موضوعاتی برای آشنایی شما با سئو سایت، قصد داریم برترین روش‌های درآمدزایی بعد از شرکت در دوره آموزش غیرحضوری سئو را نیز بررسی کنیم.

دلایل واضحی وجود دارد که سئو می‌تواند برای شما کسب درآمد کند. افراد موفقی همچون امیر قمصری که بیش از 18 سال در این حوزه فعالیت می کنند، نشان داده‌اند که روش‌های بسیاری برای درآمدزایی از سئو وجود دارد. لینک یک شدن در گوگل با اصول بهینه سازی سایت به قدری برای شما سودمند است که به طور مستقیم و غیرمستقیم درآمد شما را چندین برابر می‌کند. این هدف تنها زمانی میسر می‌شود که به طور اصولی در یک دوره غیرحضوری سئو شرکت کرده و تکنیکالی برای حضور در دنیای وب، قدم بردارید.

ابتدا بیایید با مفهوم سئو آشنا شویم:

سئو چیست و چرا جزو پردرآمدترین شغل‌های دنیاست؟

سئو (SEO) مخفف search engine optimization به معنی بهینه سازی برای موتور جستجوگر است. شما وب سایت را با اصولی بهینه سازی می‌کنید که هم برای کاربر جذاب است و هم برای ربات‌های گوگل. این دو، جایگاه شما در نتایج گوگل را تعیین می‌کنند. حال اینکه چه فاکتورهایی سایت را برای کاربر جذاب می‌کند و چه نکاتی باعث می‌شود که ربات‌های گوگل سایت شما را تأیید کرده و رتبه برتری را برایتان در نظر بگیرند، مواردی است که در دوره های آموزش سئو به آن پرداخته شده است.

5 روش فوق‌العاده کسب درآمد با آموزش سئو

نیوسئو به عنوان مرجع برتر آموزش غیرحضوری سئو و برگزار کننده بهترین دوره سئو در کشور، در رابطه با یکی از روش های درآمدزایی از سئو نکاتی را بیان می‌کند:

« شما می توانید کارشناس خبره سئو شوید و در هر شهری در ایران درآمد دلاری داشته باشید. با توجه به اینکه سئو را می توانید در منزل انجام دهید، کافی است با فردی خارج از کشور ارتباط بگیرید تا به سادگی برای شما پروژه سئو بگیرد و درآمد دلاری داشته باشید! واقعا به همین سادگی است و هم اکنون هم نیوسئو و هم بسیاری از دانشجویان ما درآمد دلاری مطلوبی دارند.»

حال اینکه با سئو چطور به درآمد برسیم و اینکه چه مشاغلی در حوزه سئو، درآمدهای چند 100 میلیونی را محقق می‌کند، مواردی است که در ادامه بررسی می‌کنیم:

1- کارشناس سئو کسب‌وکارهای آنلاین

این فرصتی فوق‌العاده برای شماست. اگر به طور کامل به علوم سئو و تکنیک‌های آن، تسلط کافی پیدا کنید، می‌توانید مورد اعتماد مدیران کسب‌وکارها قرار گرفته و با ارائه نقطه نظرات و ایده‌های ناب در راستای بهینه‌سازی وب سایت و سئو، نظر این افراد را به خود جلب کنید.

امیر قمصری در دوره آموزش حضوری سئو همیشه گفته است شما زمانی تبدیل به یک کارشناس خبره سئو می شوید که توانایی توسعه وب سایت‌ها با تکنیک‌های سئو را به صورت اصولی و تکنیکال، داشته باشید.

2- تحلیل سئو وب سایت‌های مختلف

اگر شما به علوم سئو و نکات مهم آن که در آموزش سئو گفته می‌شود، تسلط کافی داشته باشید، هر وب سایتی را می‌توانید مورد بررسی قرار دهید و راهکارهایی را برای بهینه سازی بهتر، ارائه دهید. این علم را هر کسی نمی‌داند. از این رو بیشتر مدیران کسب و کارها به دنبال افرادی هستند که وب سایتشان را تحلیل کرده و برای آن‌ها راهکارهایی برای کسب درآمد و افزایش چند برابری فروش، ارائه دهد. یک دوره سئو جامع می بایست نکاتی را در باب تحلیل سئو سایت های مختلف نیز، به شما آموزش دهد.

آمار و اعداد نشان می دهد که برای تحلیل سئو وب سایت مبالغی بیش از 2 میلیون را پرداخت می‌کنند. زمانی که حرفه‌ای شوید، می‌توانید روزانه یک تحلیل سئو انجام داده و در انتهای ماه، درآمد بیش از 50 میلیون را برای خود محقق کنید.

5 روش فوق‌العاده کسب درآمد با آموزش سئو

3- راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی

راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی کار راحتی نیست. چون امکان دارد وب سایت شما به اندازه کافی، بازدید نداشته‌باشد. اما اگر علم آن را بیاموزید و بدانید چطور بازدید وب سایت را افزایش دهید، این کار دیگر برای شما دشوار نخواهد بود.

اگر توانایی آن را داشته باشید که با تکنیک‌های آموزش سئو یا دوره های آموزش غیرحضوری سئو، بازدید سایت خود را 100 برابر افزایش دهید، در کنار بکارگیری ترفندهای بازاریابی آنلاین، می‌توانید کاربران بازدیدکننده را به راحتی، به مشتریان دائمی تبدیل کنید.

یک فروشگاه اینترنتی با تکنیک‌های سئو به یکی از فروشگاه‌های غول پیکر دنیای دیجیتال مارکتینگ تبدیل خواهد شد.

4- مدیر ارشد سئو کسب‌وکارهای آنلاین

شما زمانیکه با آموزش سئو، تکنیک‌های کاربردی آن را یاد بگیرید، به‌سادگی می‌توانید پروژه‌های مختلف سئو را جذب کنید. این کار ساده‌ای نیست. درگیری و چالش‌های خود را دارد، اما با کسب تجربه در این حوزه به‌راحتی می‌توانید کارفرمایان را متقاعد کرده و مدیر سئو مجموعه آن‌ها شوید.

فراموش نکنید که شروع این حرفه با دوره‌ سئو غیرحضوری نیز امکان‌پذیر است. تنها کافیست در این حوزه قدم برداشته و برای ساختن آینده‌ای درخشان، تلاش کنید.

5- ایجاد وبلاگ با محتواهای جذاب

این روزها همه در دنیای اینترنت به دنبال محتوا هستند. همه می‌خواهند سؤالات خود را از گوگل بپرسند، به گوگل اعتماد می‌کنند و نیازهای خود را از لینک‌های اول نتایج برطرف می‌کنند. قطعاً برای شما نیز پیش آمده‌است که در جستجو سؤالات مختلف، با وب سایت‌هایی مانند نمناک و بیتوته مواجه شوید. این وب سایت‌ها از گذشته با هدف تولید محتوا برای کاربر، شروع‌به‌کار کرده‌ و اکنون درآمدهایی باورنکردنی از ترافیک بسیار زیاد و تبلیغات دریافت می‌کنند.

شما هم می‌توانید، با این روش درآمدزایی کنید. کافی است با ابزارهای سئو معرفی شده در دوره جامع آموزش سئو نیازهای کاربران را متوجه شده و برای آن‌ها محتوا تولید کنید.

این‌ها تنها بخشی از روش‌های درآمدزایی از سئو است. ما سعی کردیم در این محتوا تجربه‌های بزرگ اساتید سئو همچون امیر قمصری را در اختیار شما قرار دهیم. اکنون بهترین زمان است که آینده خود را با یادگیری سئو، حیاتی‌ترین دانش دنیای دیجیتال مارکتینگ بسازید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها