دشنام‌شناسی و دشمن‌شناسی (بخش دوم)

سلطه کفر وحشی و گسترش فرهنگ ایستادگی

بدون پرده‌پوشی بگویم انگیزه این نوشتار پی‌در پی، روشنگری علمی و مستندسازی تحقیقی درباره دشنام، همان روشن کردن ریشه، ماهیت و علت مشخص دشنام و هتک حرمت به جایگاه، ولی فقیه از میرزای شیرازی تا امروز است.
کد خبر: ۱۳۸۹۹۲۲
نویسنده احمد میراحسان - نویسنده و پژوهشگر

از آنجا که در عمل شکست‌ناپذیری قیام ا... و توان حضرت آقا، ایمان و تقوا و شجاعت او، قدرت شناختی و اداره جهانی تقابل ایشان با دشمنان اسلام به ظالمان و کفار ستمگر اثبات شده و دیده‌اند که، ولی فقیه از دفاع از اسلام و ایران پای پس نمی‌نهد، برایشان مسجل شده و مطمئن شده‌اند که، ولی فقیه در حفظ کشور و کیان مسلمانان از سلطه کفر وحشی و گسترش فرهنگ ایستادگی میان مسلمانان جهان و مظلومان از پای نمی‌نشیند و پیشران مقاومت است. پس کار را به فحاشی در کف‌خیابان برای در هم شکستن حرمت و مقاومت، شعله‌ور کردن خشم مردم و راه انداختن کشت‌وکشتار و برادرکشی و ویران کردن ایران کشانده‌اند.

این است که قدرت‌ها و دیکتاتور‌های جهان با خشم دیوانه‌واری پا به میدان گذاشته‌اند تا با هزینه‌های گزاف، پروژه ۴۳ساله فشار و بحران‌زایی را پیش ببرند و ایران را دچار فلاکت کنند تا به مردم بقبولانند ویران‌گرانی‌شان نه از آنان، بلکه به سبب ناشایستگی، ولی فقیه است و خشم مردم جاهل را برانگیزند و زبان را به دشنام دراز کنند.

همه می‌دانند کار زمینه‌سازی ۴۳ساله استکبار محصول همدستی همه قدرت‌های جبار جهانی است که طعمه لذیذ ایران را از کف داده‌اند. این اتفاق با مدد نیرو‌های داخلی در حکومت و دلبسته به آن‌ها رخ داده است و حرام‌خواران و سازش‌کاران داخلی، مسئولان مرعوب بحران‌زایی‌ها با خرابکاری طولانی‌شان و همچنین مدیران فاسد همان متن نارضایتی‌آفرینی بوده که شیطان بزرگ پروژه آن را ۴۳سال پیش برده تا بخشی از جوانان و فرزندان این مردم را تحت رهبری جاسوسان خود برای فحاشی علیه، ولی فقیه و نظام ولایت به کف خیابان بکشاند، اما او در این کار یکسره شکست خورده است و جز بخشی از جوانان خانواده‌های مرفه که با سر سپردگی به شیاطین تن به فساد داده‌اند و گروهی بی‌خرد و جهل زده و اسیر شهوات و هیجانات جوانی، نتوانسته مردم را به خودزنی وا دارد که این سبب شعله‌ورتر شدن خشم و دشنام‌گویی آن‌ها علیه، ولی فقیه شده است. آنان صفی از حمله‌کنندگان و اغتشاش‌آفرینان را به وجود آورده‌اند که طبیعتا تقابل با آن‌ها به کشته‌سازی ختم می‌شود و از این راه خواسته‌اند مردم را به خیابان بکشانند، ولی موفق نبوده‌اند. در اصل، ولی فقیه دشنام‌هایی را به جان خریده که جباران جهانی می‌خواستند به ملت ایران بدهند و کینه‌ای که از مقاومت ایرانیان و مومنان خدا به دل دارند را با دشنام به، ولی فقیه خالی می‌کنند.

آنان برای فریب مردم، حقیقت قلبی ناخشنودی‌شان را از کل ایران و مسلمانان مقاوم نهان می‌کنند و همه دشنام‌ها را گرد می‌آورند و بر، ولی فقیه می‌بارند. با سال‌ها برنامه و آموزش اغوا در فضای مجازی و بحران‌آفرینی و آماده کردن گروهی که میان طبقه مدرن ایران متولد شده‌اند و فرهنگ و ایمان از کف داده‌اند، تلاش کرده توده‌های بیشتری از مردم ایران را به میدان بکشانند، اما آن‌ها در این راه شکست خورده‌اند. آنان این‌بار می‌خواهند ملت را با بهانه مبارزه با، ولی فقیه علیه ملت برانگیزند، اما تاکنون شکست خورده و جز همان دسته کوچکی از نسل بی‌خبر و جوانان ادب نیاموخته قشر مرفه و فاسد شده در فضای مجازی که تحت رهبری لیدر‌های تربیت شده و پول گرفته عمل می‌کنند کسی را نتوانسته‌اند اغوا و قشر شریفی را همراه کنند.

این‌که اغتشاشگران بی‌محابا دشنام می‌دهند و در ادامه آن به امنیت ایران آسیب می‌زنند و می‌کشند محصول همین زمینه‌سازی شیاطین جهانی و البته همدستی خائنان داخلی به اهداف امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است که وقتی برای مسئولیت‌های‌شان انتخاب شدند به پیروی از فرامین، ولی فقیه خیانت، راه غربگرایی پیشه و فرهنگ غربی را ترویج کردند و با رها کردن فضای مجازی به سود دشمن، گروهی را تربیت کردند که مجری فرامین شیطان بزرگ باشد و دشنام به مرد الهی، کمترین ظلمات روحی آنان است. اگرچه دفاع از فرد مظلوم واجب و تکلیف یک مسلمان است، اما این نوشته در اصل معطوف به دفاع از جایگاه ولایت فقیه و سرپرستی عالم ربانی در جامعه مسلمان است.

از آن رو که، ولی فقیه، چه میرزای شیرازی باشد و چه شیخ فضل‌ا... نوری یا علامه نائینی، آخوند خراسانی، کاظم یزدی، احمد خوانساری، مدرس، امام خمینی (ره)، آقای بهجت، وحید خراسانی، سیستانی یا امام خامنه‌ای باشد، در معرض خشم اصلی کفر بی‌رحم داخلی و خارجی است. در میان همه فقها، بیشترین خشم و کینه نصیب فقیهی می‌شود که زمام امور مبارزات و مقاومت یک ملت مسلمان را بر دوش می‌کشد. ولی فقیه، پروژه‌های شیطانی‌شان در ایران و جهان را به شکست کشانده و آنان را دیوانه زنجیره‌ای کرده است. آنان که به پیامبر دشنام می‌دادند، امروز به، ولی فقیه دشنام می‌دهند، ولی کارشان مضحک و مذبوحانه است.
عالمان در عصر جدید برابر سیطره‌جویی استعماری، پرچم ایستادگی برافراشتند و این‌که آیا اگر مبارزه آنان نبود دشنام می‌شنیدند؟ میرزای بزرگ، فتوادهنده تحریم تنباکو و آغازگر بیداری ملت ایران در عصر کافرانه مدرن محسوب می‌شود که برای دفاع از اسلام عزیز و استقلال و آزادی قیام کرد. تاریخ‌نگاران غربگرا و ضد ولایت‌فقیه بهانه می‌آورند که روحانیون تخصصی در سرپرستی سیاست و حکومت ندارند و باید کار را به کاردان بسپارند و میرزای بزرگ اشتباه کرده است. مخالفان ولایت فق‌ها ذره‌ای می‌اندیشیدند که شعبده تخصص در اینجا که حرف کهنه‌ای است، سبب می‌شود علت ناتوانی این متخصصان غربگرا و شرقگرا عرصه سیاست در دفاع از کیان اسلام و حقوق ملت بزرگ ایران پرده‌پوشی شود و فراموش شود که مشکل اصلی این بوده که برخلاف فق‌های ربانی و استوار که به عنوان متخصص دانسته یا ندانسته کشور را تسلیم سلطه‌جویان می‌کرده‌اند آنان از استقلال ایران دفاع کرده‌اند؟ و آیا تخصص در سیاست امری دست‌نیافتنی برای عالمان دینی بوده است یا آنان سیاست را بهتر می‌دانستند؟ چه در مقام روشنفکران قاجار و پس از انقلاب مشروطه چه لیبرال‌مآب‌های داخل حکومت جمهوری اسلامی همواره در درک و استنباط موضوع حرام بودن پذیرش سیطره کفر جهانی، دچار ناتوانی بوده‌اند و عملا سر بر سلطه اجنبی فرود آورده‌اند. این متخصصان را در بهترین حالت باید افراد ساده‌دل و فاقد معرفت و ژرفنای کفر جهانی دانست که هدایت قرآن را در بی‌اعتمادی به کفر و ضرورت عدم پذیرش سلطه و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام را نادیده گرفته و نتیجه‌اش حاکم شدن انگلیس، آمریکا و امثال آن‌ها بوده است. پدیده وهابیت و بهاییت به دیده همین نابینایی است و اگر نگوییم صیانت. باید بگوییم عدم معرفت همین متخصصان مدعی سیاست بوده که جوامع اسلامی را قربانی سلطه اسلام‌ستیز غرب و شرق کرده است، در حالی که فق‌های انقلابی در همان زمان میرزای شیرازی و امروز امام خمینی (ره) و امام‌خامنه‌ای در بنا نهادن بنیان استقلال و آزادی، استوار در برابر ظالمان ایستاده‌اند، دشنام‌ها شنیده و شهید شده‌اند. حتی وقتی به قتل نرسیده‌اید، اینان شهید بوده‌اند.

ادامه دارد...

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها