رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که قصد داشتند با تهدید و شلیک به کامیون ها و رانندگان ناوگان باری جنوب کشور را، مجبور به اعتصاب کنند، دستگیر شدند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که قصد داشتند با تهدید و شلیک به کامیون ها و رانندگان ناوگان باری جنوب کشور را، مجبور به اعتصاب کنند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۸۹۶۹۱

هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که قصد داشتند با تهدید و شلیک به کامیون ها و رانندگان ناوگان باری جنوب کشور را، مجبور به اعتصاب کنند، دستگیر شدند.

 

مجتبی قهرمانی گفت: در پی دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر شناسایی و مجازات تهدیدکنندگان مردم، کسبه و کامیون داران، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند با هماهنگی مقام قضایی، دو نفر از عوامل اصلی تهدید کامیون داران که قصد ناامن سازی جاده‌های ارتباطی استان‌های جنوبی کشور را داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.

 

وی افزود: متهمان با توزیع صد‌ها شبنامه و فراخوان تهدیدآمیز از سوی شبکه‌های تروریستی معاند مأموریت داشتند با تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای اجبار کامیون داران به اعتصاب و ناامن سازی جاده‌های ارتباطی استان‌های هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر اقدام کنند که خوشبختانه با هوشیاری و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستیابی به اهداف مجرمانه خود ناکام ماندند.

 

قهرمانی افزود: نامبردگان قصد آسیب رساندن به کامیون‌های عبوری در جاده‌ها با استفاده از سلاح گرم را نیز داشته اند که قبل از هرگونه اقدام، شناسایی و دستگیر شدند.

 

قهرمانی افزود: عناصر دستگیر شده از مرتبطان با شبکه‌های تلویزیونی معاند خارج از کشور و جزء اراذل و اوباش دارای سوابق متعدد کیفری از جمله ضرب و جرح عمدی هستند.

 

وی گفت: این افراد حدود دوماه پیش نیز در جریان اغتشاشات دستگیر شده اند که پس از ابراز پشیمانی و آزادی، دوباره اقدام به فعالیت‌های خرابکارانه کرده اند.

 

این مقام قضایی همچنین از دستگیری ۸ نفر دیگر توسط نیروی انتظامی به اتهام ایجاد مزاحمت برای کامیون داران و سنگ پرانی به خودرو‌های عبوری خبر داد.

 

قهرمانی افزود: خوشبختانه در حال حاضر با اشراف اطلاعاتی و گشت‌زنی مأموران نیروی انتظامی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بسیج به صورت مشترک، امنیت بسیار خوبی در جاده‌های ارتباطی هرمزگان به عنوان شاهراه اقتصاد کشور، برقرار است و کامیون‌داران و رانندگان بدون هیچگونه مشکلی مشغول حمل و نقل کالا و تجهیزات هستند.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن هشدار به اخلالگران نظم و امنیت عمومی تأکید کرد: افرادی که سودای چنین جرایمی را در سر می‌پرورانند، بدانند که دستگاه قضایی برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجازات این‌گونه افراد قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها