مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: نخستین تابلوی مزین به تصویر شهدا در این منطقه با حضور خانواده سردار شهید مسعود نقیه در یکی از معابر فرعی کوی سپاهان نصب شد.
کد خبر: ۱۳۸۸۵۶۷

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایمنا؛ حسین کارگر با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه‌بخش و موجب پشتگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

وی افزود: ایثار و فداکاری‌های شهدا در راه میهن عزیزمان قابل وصف نیست، از این‌رو مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا همزمان با هفته بسیج ضمن دیدار با خانواده سردار شهید مسعود نقیه، یکی از کوچه‌های کوی سپاهان به نام این شهید نامگذاری و نخستین تابلوی مزین به تصویر شهدا در منطقه پنج با حضور خانواده ایشان نصب شد.

وی خانواده‌های شهدا را مظهر ایثار، شجاعت و فداکاری دانست و گفت: در کشوری که فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی وجود داشته باشد، به طور قطع هیچ دشمنی نخواهد توانست نفوذ کند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها