مدیر منطقه پنج شهرداری نجف‌آباد:

بافت فرسوده نجف‌آباد احیا و بهسازی می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری نجف‌آباد گفت: به منظور حفظ زندگی در منطقه مرکزی شهر، بافت فرسوده شهری نجف‌آباد احیا و بهسازی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۷۹۲۳

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایسنا؛ شهرام آخوندی اظهار کرد: رسیدگی به نیازها و احیا بافت فرسوده و قدیمی شهر برای رونق زندگی در این مناطق در قالب طرح‌های بازآفرینی شهری اجرا می‌شود.

وی افزود: کمک به صدور پروانه‌های ساختمانی و ارائه خدمات زیرساختی برای مناطق قدیمی و فرسوده توسط مدیریت شهری انجام می‌شود که آسفالت معابر سکونتگاه‌های آن مناطق از جمله این اقدامات است.

مدیر منطقه پنج شهرداری نجف‌آباد، ادامه داد: امسال ۳۵ میلیارد ریال برای آسفالت معابر این منطقه شهر هزینه شده که در رفع نیاز این دسته از شهروندان و افزایش رضایتمندی نقش دارد.

وی با بیان اینکه ۱۵ پروژه عمرانی در منطقه پنج نجف‌آباد در حال اجرا است، تصریح کرد: بالغ بر یکصد میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

آخوندی اصلاح تقاطع، زیرسازی خیابان، آسفالت معابر، ایجاد فضای فرهنگی، هدایت آب‌های سطحی و روشنایی معابر را از جمله طرح و پروژه‌های در دست اقدام این منطقه از شهر برشمرد.

مدیر منطقه پنج شهرداری نجف‌آباد، یادآور شد: بخشی از پروژه‌های در دست اقدام به بهره‌برداری رسیده که در آیینی جشن افتتاحیه آن‌ها برگزار خواهد شد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها