کد خبر: ۱۳۸۷۶۹۱
نویسنده پرویز سروری - عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب

اغتشاشات اخیر حقایق ناگواری را برای ما روشن کرد و مردم در این دوره شاهد از دست دادن بهترین نیرو‌های انقلابی بودند که با مظلومیت تمام به‌دست یک‌سری اراذل و اوباش و جیره‌خوران دشمن به شهادت رسیدند. طبعا در چنین شرایطی طبیعی است که صبر تلخ مردم و مماشات مسئولان در برابر فتنه‌گران و آشوبگران به پایان رسیده باشد.

اگر تا پیش از این علت مماشات در برابر فتنه‌جویان توجیه افکار عمومی نسبت به جداسازی و تفکیک افراد معترض و عوامل اغتشاش‌طلب و مزدوران نظام سلطه بود، اکنون زمان تغییر شرایط و روند برخورد قاطع مسئولان با مزدوران و عوامل نظام سلطه فرارسیده‌است. این مطلب را هم باید در نظر گرفت که رسانه‌های غربی توانستند در بخش‌هایی افکار عمومی را به صورت کاذب و در قالب دروغ‌پردازی قانع کنند که جمهوری اسلامی خارج از ارزش‌های خود حرکت کرده و به سرکوب مردم پرداخته‌است و در یک عبارت کلی، کاری کردند که جای قاتل و مظلوم عوض شده بود. طبعا باید در این حوزه کار جدی کرد تا حقیقت فعالیت مخرب رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن برای افکار عمومی مردم ایران کاملا آشکار شود.

نظام جمهوری اسلامی همیشه برای جامعه و افکار عمومی بسیار ارزش قائل بوده‌است، چون مردم سرمایه اصلی نظام اسلامی هستند و آن‌ها در همه امور، نقشه دشمن را خنثی کردند. اما این بار مواجه بودیم با افکار عمومی که به شکلی تحت تاثیر القائات دشمن قرار گرفت و به همین دلیل دو موضوع کلی در دستور کار بود؛ یکی آن‌که صف معترضان از اغتشاشگران جدا شود و دوم این‌که افکار عمومی متوجه این حقیقت شود که هستند افرادی که تلاش می‌کنند بین مردم و نظام جدایی ایجاد کنند و با دروغ‌پردازی و کشته‌سازی، این فاصله را بیشتر کنند. خوشبختانه با رویکرد‌های جمهوری اسلامی، در حال حاضر شاهدیم که افکار عمومی نسبت به گذشته با حقایق رفتار رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن روشن شده و مظلومیت شهدای ما، مردم را بر این مهم واقف کرده که این القائات کاملا بر‌اساس سناریوسازی دشمن است.

در شرایط کنونی با این حقیقت مهم مواجهیم که صبر مردم به سر آمده و مماشاتی که تا پیش از این در خصوص آشوب‌های اخیر از سوی نظام در پیش گرفته‌شد، بیش از این امکان ادامه آن وجود ندارد و باید تصمیمی قاطع در برابر کسانی اتخاذ شود که سلاح در دست گرفته‌اند و امنیت را مخدوش می‌کنند و تلاش دارند انتقام خود را از مردم بگیرند. از سوی دیگر انتشار کلیپ‌هایی از اغتشاشگران هم افراد جامعه را با حقایق روبه‌رو کرده‌است. همین فایل‌های تصویری نشان می‌دهد مردمی که در مترو حاضر به همکاری با آن‌ها نیستند، توسط فتنه‌گران به باد کتک و اهانت گرفته می‌شوند و آن چهره واقعی خود را از ترجمه آزادی نشان می‌دهند! آزادی از نگاه آن‌ها تمکین مردم از نظرات‌شان است و اگر چنین نباشد، جامعه محکوم به شکنجه و قتل و جرح است. امروز نظام باید نسبت به کسانی که خشن‌ترین رفتار‌های ممکن را با مردم انجام می‌دهند، تکلیف خود را مشخص کند و اجازه ندهد امنیت زندگی و کسب و کار افراد جامعه بیش از این در معرض توطئه‌های دشمن قرار گیرد. امروز دشمن برای متوقف کردن موفقیت‌های جمهوری اسلامی به‌ویژه بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم، تمامی تلاش خود را به کار بسته و این موضوع یکی از دلایل اصلی برای راه‌اندازی پروژه آشوب و ناامنی در جامعه ایران است. نظام سلطه در تلاش است فضا را با یک حمله رسانه‌ای و تبلیغاتی گسترده با همیاری اروپا علیه ایران اسلامی شکل بدهد و دلیل آن هم کاملا روشن است.

چون دولت قبلی با شعار تعامل حداکثری با غرب تقریبا نتوانست هیچ‌یک از خواسته‌های خود را به منصه ظهور برساند، اما این دولت با شعار مقاومت و «ما می‌توانیم» به گونه‌ای جلو رفت که توانست هم در عمل، تحریم‌های دشمن را بی اثر کند و هم درصد تولید نفت را افزایش دهد و آن را به فروش برساند و وجوه آن را به کشور بازگرداند.

این موفقیت بزرگی بود و از این رو خشم نظام سلطه از نظام اسلامی کاملا قابل درک است. در چنین شرایطی دشمن به این جمع‌بندی رسید که ادامه این روند طبیعتا مشکلات جدی برای سیاست‌های آمریکا در منطقه به وجود می‌آورد. ما البته منتظر بودیم که غرب، آمریکا، رژیم‌صهیونیستی و ارتجاع عربی، توطئه‌هایی را برای تضعیف جمهوری اسلامی طراحی کند، اما شرایطی که به وجود آمد باعث تعجیل آن‌ها در اجرایی کردن برنامه‌های‌شان شد و نظام سلطه در پی آن بود تا مدل سوریه را در کشورمان پیاده کند. در روز‌های اخیر غرب و در راس آن آمریکا به همراهی رژیم‌صهیونیستی و سران ارتجاع امیدواری‌های فراوانی برای موفقیت پروژه ناامنی در ایران دارند. آن‌ها معتقد بودند تکثر قومیتی، مذهبی و سیاسی زمینه‌های واگرایی در کشور را فراهم می‌کند و به همین دلیل موضوع قومیت‌ها و مذاهب در این دوره به شدت پررنگ شد و دشمنان تلاش کردند از این جهت زمینه ناآرامی در جامعه ایران را به وجود آورند که با هوشیاری مردم همیشه در صحنه، این پروژه شکست خورد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها