مرد تبعه پاکستان که همکار ایرانی‌اش را کشته و جسد او را برای دفن مومیایی کرده بود در آخرین جلسه تحقیقات مدعی شد برای دفاع از خود آدمکش شده است.
مرد تبعه پاکستان که همکار ایرانی‌اش را کشته و جسد او را برای دفن مومیایی کرده بود در آخرین جلسه تحقیقات مدعی شد برای دفاع از خود آدمکش شده است.
کد خبر: ۱۳۸۷۵۹۶

به گزارش خبرنگار جام‌جم، این مرد تبعه پاکستان سی‌ام بهمن سال گذشته در جریان درگیری با دوست ایرانی‌اش او را در کارگاه مبل‌سازی در غرب تهران به قتل رساند و می‌خواست جسد‌مومیایی شده را در زیرزمین کارگاه دفن کند که زن همسایه از این صحنه عکس گرفت و باعث بازداشت او شد. با گذشت ۹ ماه از این قتل متهم برای آخرین دفاع به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: «در کار پوشاک بودم که ورشکسته شدم،  بعد از آن با مردی آشنا شده و مدتی با او کار کردم. در ادامه وی مرا با مقتول که از اقوامش بود آشنا کرد و با هم در زمینه تعمیرات مبلمان مشغول به کار شدیم. روز حادثه باران شروع به باریدن کرد‌. از شریکم خواستم مبل‌هایی که تعمیر کرده را در اتاقی بگذارد تا من بتوانم مبل‌هایم را داخل ساختمان بگذارم. او به حرف‌هایم اهمیت نداد و دعوای‌مان شد.
 او به من سیلی زد و درگیری بالا گرفت، برای دفاع از خودم میله آهنی را برداشتم و به او ضربه‌هایی زدم که فوت شد. روز بعد جسد را با ملحفه مومیایی کردم تا در زیر‌زمین دفن کنم که لو رفتم.»  یکی از پسران مقتول برای قاتل پدرش درخواست قصاص کرد اما رئیس قوه قضاییه از طرف فرزند صغیر مقتول درخواست دیه کرد. متهم به قتل به زندان بازگشت و پرونده او با صدور جلب به دادرسی برای محاکمه  به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها