پلیس تهران بزرگ و دستگاه‌های‌اطلاعاتی در سه عملیات جداگانه افرادی که قصد تعطیل‌کردن بازار تهران را داشتند، دروازه‌بان اسبق استقلال را که لیدر اغتشاشگران بود و عامل تهیه کوکتل‌مولوتف دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۳۸۷۱۷۲

به گزارش جام جم آنلاین ، سخنگوی فراجا دیروز با اشاره به دستگیری افرادی که قصد تعطیلی بازار پایتخت را داشتند، گفت: «یکی از اهداف جدی دشمن و بدخواهان مردم تعطیل‌کردن بازار کشور بود و از چند روز قبل نیز فراخوان‌های زیادی برای این موضوع داده شد. با همکاری خوب مردم و کسبه، هدف دشمن تشخیص داده شد و مردم متوجه شدند که این اقدام در راستای اهداف دشمن است.»


وی ادامه داد: «از ابتدای صبح سه‌شنبه افرادی با ایجاد رعب و وحشت و پخش تراکت‌های تهدیدآمیز کسبه بازار بزرگ تهران را تهدید کرده و تلاش داشتند از بازشدن مغازه‌ها جلوگیری کنند که با حضور به‌موقع پلیس و همکاران اطلاعاتی این توطئه دشمن خنثی شد. البته بازار با قدری تاخیر شروع به کار کرد. با اشراف اطلاعاتی و انتظامی پلیس، ۱۱ نفر از تهدیدکنندگان دستگیر شدند که تعدادی از آن‌ها در اعترافات اولیه خود به گرفتن پول از سرویس‌های اطلاعاتی خارجی برای ایجاد آشوب در بازار اقرار کردند و تحویل مراجع قضایی شدند.» حاجیان با اشاره به کشف ابزار مجرمانه از این افراد گفت: «پس از بررسی اولیه از این افراد، ابزار و ادوات مجرمانه‌ای برای ایجاد آشوب کشف شد. در روز‌های آتی نیز گزارش کاملی از این دستگیری به‌زودی به اطلاع مردم خواهد رسید. پلیس با افرادی که تهدیدی برای امنیت مردم باشند برخورد خواهد کرد.»

وعده ۳۰میلیارد تومانی برای پرتاب کوکتل‌مولوتف


پلیس تهران در عملیاتی دیگر اغتشاشگری که با وعده دریافت ۳۰میلیارد تومان با تهیه کوکتل‌مولوتف و مواد سمی به دنبال برهم‌زدن امنیت و آرامش مردم بود را بازداشت کردند.
این فرد که در اعترافات خود اعلام داشته تحت تاثیر رسانه‌های معاند و بیگانه قرار گرفته است در توضیح اقدامات خود بیان داشت به وی وعده ۳۰میلیارد تومانی داده بودند و او هم در کمال ساده‌لوحی باور کرده بود. وی که با خود تعدادی بطری حاوی مواد سمی و کوکتل‌مولوتف و ... به همراه داشت در بخشی از اعترافات خود با اشاره به الهام‌گرفتن از اینستاگرام، تلگرام، سایت‌ها و رسانه‌های بیگانه بیان داشت: وعده وعید‌های داده‌شده در فضای مجازی ازجمله دادن گرین‌کارت و ... را باور کردم که متاسفانه آخرش متوجه شدم همه آن‌ها دروغ و فریب بوده است.

دروازه‌بان سابق تیم‌ملی لیدر اغتشاشگران


پرویز برومند، دروازه‌بان سابق استقلال و تیم‌ملی به جرم آسیب‌زدن به اموال عمومی دستگیر شد. این فرد عصر سه‌شنبه در شهرک‌غرب تهران در حال تخریب اموال عمومی دستگیر شد. وی در حالی دستگیر شد که لیدری تعدادی از افراد را به عهده داشت و ضمن سر دادن شعار‌های هنجارشکنانه به اموال عمومی هم آسیب می‌رساندند.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها