رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در شش ماهه اول سال‌ ۱۴۰۱ برای تعداد ۲۹۷۵ نفر از مددجویان زندان‌های استان زمینه اشتغال در زندان فراهم شد.
کد خبر: ۱۳۸۶۸۲۰

خوزستان - جام جم آنلاین : دکتر علی دهقانی در گفتگو با مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، اظهار داشت: این مددجویان در سه بخش اشتغال کارگاهی، نشسته و اعزام به کار و در ۷۲ کارگاه تعریف شده‌ در زندان‌های استان اشتغال داشته‌اند.


وی افزود: تعداد زندانیان مشغول به کار در مدت مشابه سال گذشته ۳۵۱۸ نفر بود که علت کاهش آن در سال جاری، تغییر سیاست‌های سازمانی و پرداخت دستمزدهای واقعی طبق دستورالعمل تعیین شده از سوی وزارت کار است.

دکتر دهقانی ادامه داد: در این مدت تعداد سه تفاهم‌نامه با اداره کل فنی و حرفه‌ای، جهادکشاورزی و صنایع دستی در بخش اشتغال و حرفه آموزی منعقد شده است.

وی اظهار داشت: اصلاح مددجویان در ندامتگاه‌ها، یکی از اهداف اصلی در دستگاه قضایی است و اشتغال به کار آنان می‌تواند یکی از این راهکار‌های موثر در این زمینه باشد.

رئیس دستگاه قضا در خوزستان، گفت: مددجویان در این کارگاه‌ها با مهارت‌هایی آشنا می‌شوند که پیش از این تصور نمی‌کردند بتوانند از آن ها کسب روزی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها