دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان گفت: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان تیراندازی به خودروی رئیس اداره گاز و دفتر امام جمعه این شهرستان صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۳۸۶۱۱۷

خوزستان - جام جم آنلاین : رضا کیانی‌راد در گفتگو با مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، اظهار داشت: عصر روز یکشنبه 15 آبان، خودروی مدیر اداره گاز این شهرستان هنگام بازگشت از محل کار و در جاده دارخوین به کارون مورد تیراندازی از سوی افراد ناشناس قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه آسیبی به سرنشین خودرو وارد نشد.

کیانی‌راد گفت: جمعه شب نیز از سوی یک نفر موتور سوار به درب دفتر امام جمعه این شهرستان شلیک شد که در آن حادثه نیز به کسی آسیبی نرسید.

وی با بیان این که اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قضایی این دادسرا قرار گرفته است، اظهار داشت: برای تعیین انگیزه متهمان نیاز به بررسی و تحقیقات بیشتر است و تا تکمیل تحقیقات نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

کیانی‌راد ضمن هشدار به افرادی که با اقداماتی نظیر تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، قصد برهم زدن امنیت اجتماعی را دارند، هشدار داد: امنیت شهروندان از خطوط قرمز دستگاه قضایی است و مجرمان این دو حادثه نیز قطعا وفق قانون مجازات و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها