پس از آغاز اغتشاشات محله محور گروهی با عنوان «جوانان محلات تهران» اعلام موجودیت کرد؛ این گروهک با هدف ساماندهی آشوب‌ها، تشویق گروه‌های خاکستری جامعه به اقدامات خشن، شعار نویسی و تولید بحران ایجاد شد.
کد خبر: ۱۳۸۶۶۷۷

به گزارش جام جم آنلاین این گروهک با هدف ساماندهی آشوب‌ها، تشویق گروه‌های خاکستری جامعه به اقدامات خشن، شعار نویسی و تولید بحران ایجاد شد.

بعد از فروکش کردن موج اغتشاشات در کشور؛ گروه معاند جوانان محلات باهدف سازماندهی و تنفس مجدد به اغتشاشات، اقدامات براندازانه و تداوم شعار نویسی درصدد تشکیل گروه‌هایی باعنوان «جوانان محلات» در شهر‌های مختلف است؛ قرار است کلیه فعالیت‌های خرابکارانه هر منطقه توسط این گروه‌ها هدایت شود.

در حال حاضر اطلاعاتی مبنی بر صدور بیانیه‌های موسوم به جوانان محلات از سوی گروهک تروریستی منافقین به دست آمده است. گروه جوانان محلات ورژنی از همان کانون‌های شورشی منافقین است که چند علیات تروریستی را در برخی مناطق اجرایی کرده است. اخیرا سارنگ نادری از هواداران گروهک تروریستی منافقین خبر از تشکیل این گروه معاند در استان البرز داده بود.

با شعله گرفتن اغتشاشات منافقین به دلیل ماهیت تروریستی و منفور خود از لوگوی جوانان محلات برای جذب نیروی بحران ساز استفاده کردند، پیش‌تر و در دهه شصت نیز این گروهک تروریستی به دلیل کاهش هزینه جذب سمپات گروه‌های اقماری تشکیل داده و آن‌ها را سازماندهی می‌کرد. از جمله آن‌ها سازمان دانشجویان مسلمان بود که شعبه رسمی منافقین در دانشگاه محسوب می‌شد؛ مسعود رجوی این اقدام را جذب حداکثری با برندسازی فیک خوانده بود.

جوانان محلات در لوگو و شمایل اطلاعیه نویسی نیز بسیار مشابه با منافقین عمل می‌کند!

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۵ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها