رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان خبر داد:

کاهش فشار به فعالان اقتصادی در سالجاری

تفاهم‌نامه همکاری ایجاد زیرساخت برق در شهرک‌های صنعتی منتخب خوزستان بین شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان امضا شد.
کد خبر: ۱۳۸۶۶۷۴

خوزستان - جام جم آنلاین : به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، هدف از این تفاهم‌نامه که به امضای محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل این شرکت، مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان و علی مهدی‌پور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان رسیده، تامین مالی احداث شبکه پست و خط انتقال و فوق توزیع از طریق مشارکت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان و شرکت شهرک‌ها بوده است.


این تفاهم‌نامه در راستای تحقق شعار امسال و توسعه زیرساخت‌های صنعت برق در استان خوزستان با هدف تامین منابع مالی عملیات اجرایی و ساخت پروژه‌های برق‌رسانی به شهرک‌های صنعتی منتخب، از محل ظرفیت ایجاد شده در بند (ط) تبصره (۱۵) قانون بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۱ و پیرو مبادله موافقت‌نامه بین وزارت‌خانه‌های نیرو و صمت، به امضای طرفین رسیده است.


بر اساس این گزارش عملیات اجرایی پروژه‌های هدف‌گذاری شده در شهرک‌های صنعتی منتخب آغاز شده و هدف از امضای تفاهم‌نامه مربوطه تسریع در تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌ها بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها