مام جمعه نطنز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از سلاح شبهه افکنی و شهوت پراکنی جوانان ما را گمراه می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۸۶۴۸۰

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایسنا؛ حجت‌الاسلام محمد یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نطنز، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت‌های نظامی کشورمان، دشمنان امروز به جای جنگ افزار نظامی از جنگ نرم برای گمراهی جوانان استفاده می‌کنند.

وی افزود: چه معنا دارد که یک بهایی در شبکه من و تو خبری را به دروغ به خورد مردم ایران بدهد و ما هم الگوی آنها را در مملکت خود پیاده کنیم.

 امام جمعه نطنز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار جنگ نرم شعار زندگی و آزادی را سر می‌دهند، ولی خود آنها در جوامعشان به فکر زنان، زندگی و آزادی نیستند و حقوق بشر را سلیقه‌ای اجرا می‌کنند.

یعقوبی تصریح کرد: بعضی‌ها می‌گویند چرا رفراندوم انجام ندهیم، ولی آنها نمی‌دانند که این ذهنیت برخاسته از طرح دشمنان است که خودشان در کشورشان به آن عمل نمی‌کنند.

امام جمعه نطنز خاطرنشان کرد: چرا در آمریکا وقتی ۹۰ درصد مردم اعتراض کردند کسی ادعای آزادی بیان و حقوق زنان را نداشت و صحبتی از همه پرسی نبود و همه سکوت کرده بودند.

وی گفت: روز ۱۳ آبان امسال خودش یک رفراندوم و همه‌پرسی مردمی بود که وقتی مردم با حضور پرشور خود شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را دادند مشخص شد که هنوز مردم پشت نظام و انقلاب اسلامی هستند.

یعقوبی بیان کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که در سال ۵۸ تصویب شد توسط فقها و مجتهدین بررسی شده بود که برخلاف قوانین کشورهای خارجی و زمان پهلوی است که آنها برای ما تعیین می‌کردند که چه قوانینی داشته باشیم، همین‌ها دم از آزادی بیان و حقوق بشر می‌زدند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها