رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خبر داد:

تحقق رشد اقتصادی مثبت آذربایجان شرقی از محل پروژه‌های "رشد 8 درصد"

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم ظرفیت سازی‌های جدید جهت سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال پایدار

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی بر لزوم ظرفیت سازی‌های جدید جهت جذب سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال پایدار در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۸۵۵۷۱

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: محمد فرشکاران، در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح وضعیت اشتغال در استان پرداخت و گفت: یکی از مسائل بسیار مهمی که همواره در اقتصاد مورد بحث قرار می‌گیرد موضوع اشتغال است و تورم و بیکاری که معمولاً ملازم همدیگر هستند، از جمله بیماری های اقتصاد به شمار می روند.

وی افزود: با توجه به اینکه نیروی کار در رده‌های مختلف ساده، نیمه ماهر و ماهر قرار داشته و بیشتر معطوف به فارغ التحصیلان دانشگاهی می‌شود، زمینه‌های خاصی برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه آن مورد نیاز است.

فرشکاران در عین حال خاطرنشان کرد: در گستره استان باید بسترهای لازم را برای سرمایه‌گذاری‌های جدید و ایجاد خوشه‌های کاری که بتواند فضاهای اشتغال پایدار را گسترده تر کند، فراهم آوریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی بر ضرورت حضور فعالانه بخش خصوصی در امر اشتغالزایی، تولیدات جدید و ایجاد فضاهای رقابتی تاکید کرد و گفت: تنها در این صورت است که اشتغال پایدار و ثابت در استان آنطور که انتظار می رود گسترش می یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها