دادستان کرمان خبر داد:

دستگیری تعدادی از عوامل اصلی و تحریک کننده در اغتشاشات اخیر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات در روز گذشته خبر داد و گفت:تعدادی از این افراد دستگیر شده جزء عوامل اصلی و تحریک کننده بودند که با سوء استفاده از فضای موجود قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را داشته اند.
کد خبر: ۱۳۸۵۴۲۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مهدی بخشی،در جمع نمازگزاران مسجد ۱۴معصوم (ع) با تاکید بر این مطلب که خانواده ها باید مراقب فرزندان خود بوده و احساسات و شور جوانی آنها را با تحلیل صحیح اوضاع جامعه مدیریت نمایند، تصریح کرد:بسیاری از دستگیرشدگان حوادث اخیر از جوانانی بوده اند که فریب لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر را خورده اند و از اقدامات خود پشیمان هستند که بر مبنای تاکیدات ریاست قوه قضاییه با اخذ تعهد و کفالت های متناسب،آزاد شده اند.

مدعی العموم در استان کرمان با اشاره به این مطلب که پرونده های مربوط به لیدرهای اصلی اغتشاشات  در دست رسیدگی قرار دارد،عنوان کرد:دستگاه قضایی با عاملان بر هم زدن امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

بخشی،یادآور شد:انتظار می رود که مردم با هوشیاری و آگاهی خود زمینه های هرگونه سوء استفاده معاندین و اراذل و اوباش را از بین برده و در صورت مشاهده هرگونه تجمع و اقدامات غیرقانونی افراد قانون شکن،مراتب را به نهادهای انتظامی و امنیتی اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها