شهردار سمنان گفت: ارتقای تعامل و همکاری‌های دوجانبه میان شهرداری و بانک مسکن، زمینه را برای انجام اقدامات سازنده‌ جهت رونق اقتصادی، توسعه پایدار شهری و ایجاد اشتغال فراهم می‌کند.
کد خبر: ۱۳۸۵۳۴۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، سیدعلی مرتضی‌نژاد در نشستی با مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان با بیان اینکه تخفیف و امتیازات برای صدور پروانه در بافت فرسوده از موارد تشویقی شهرداری برای احیای بافت فرسوده است، اظهار کرد: آگاهی شهروندان از خدمات ویژه بانک مسکن برای احیای بافت فرسوده، ساکنان بافت را ترغیب به احیا و نوسازی و بهسازی می‌کند و به همین منظور لازم است نسبت به برگزاری جلسات کارشناسی میان بانک مسکن و دفتر کارگزاری شهرداری جهت احیای بافت فرسوده، اقدام شود.

وی با تقدیر از پیگیری امور و همکاری مدیریت و شعب بانک مسکن با مجموعه شهرداری سمنان، افزود: با ارتقای تعامل و همکاری‌های دوجانبه، اقدامات سازنده‌ای جهت رونق اقتصادی شهر، توسعه پایدار شهری و ایجاد اشتغال انجام می‌شود.

در ادامه این نشست محمدرسول خاکساری، مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان با اشاره به اهداف مشترک بانک مسکن و شهرداری در حوزه ساخت‌وساز، تصریح کرد: بانک مسکن، استعلام وضعیت ملک از شهرداری‌ها را برای ارائه انواع تسهیلات پرداختی الزامی کرده و همین امر موجب شده است تا بستر وصول کارمزد و ایجاد درآمد برای شهرداری‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به انتظار متقابل از شهرداری جهت معرفی پیمانکاران برای صدور انواع ضمانت‌نامه به بانک مسکن، گفت: لازم است با بررسی ابعاد مختلف همکاری، تفاهم و توافقاتی میان دو مجموعه انجام شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان با تاکید بر اقدامات سازنده بانک مسکن در راستای رونق، توسعه پایدار شهر و احیای بافت فرسوده، افزود: بانک مسکن با ایجاد شرایط مناسب برای پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در مناطق بافت فرسوده، کاهش ۱/۵ درصدی نرخ تسهیلات مسکن و تقسیط تسهیلات از ۱۲ به ۱۵ سال، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با شهرداری و سازمان‌های زیر مجموعه اعلام کرده است.

در راستای توسعه و گسترش تعاملات سازمانی و ارتقای همکاری میان شهرداری سمنان و بانک مسکن، شهردار سمنان با مدیر شعب بانک مسکن استان در خصوص تسهیلات بافت فرسوده دیدار و گفت‌وگو کرد. در این نشست درخصوص ورود شرکت سرمایه‌گذاری مسکن به حوزه مشارکت پروژه‌های شهرداری، به‌ویژه در راستای بازآفرینی و نوسازی بافت فرسوده شهر، هماهنگی‌هایی انجام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها