در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛

ساماندهی طرح فرهنگی مذهبی معراج شهدا در سمنان

شهردار سمنان از ساماندهی طرح فرهنگی مذهبی معراج شهدا خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۵۰۰۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، سیدعلی مرتضی‌نژاد در نشست هم‌اندیشی ساماندهی طرح فرهنگی مذهبی معراج شهدا با تاکید بر اینکه آرامش، آسایش و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: شهرداری سمنان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهر در نظر دارد تا عملیات اجرایی پروژه معراج شهدا را در قالب ایجاد کانون و مرکزی فرهنگی-مذهبی آغاز کند و در آینده نزدیک به بهره‌برداری برساند.

وی افزود: تبدیل معراج شهدا به کانون و مرکزی فرهنگی-مذهبی موجب می‌شود تا این محیط تبدیل به محیطی فرهنگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مراسم مذهبی به صورت تجمیعی در مرکز شهر شود و دسترسی شهروندان را برای استفاده هرچه بیشتر از این برنامه‌ها فراهم کند.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: ایجاد المان‌هایی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت، غرفه‌های فرهنگی و گالری عکس از جمله مواردی است که در اجرای طرح معراج شهدا پیش‌بینی شده است.

در ادامه این نشست، سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سمنان، تصریح کرد: مجموعه سپاه شهرستان برحسب وظیفه ذاتی خود و راستای پاسداشت خون شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر، نهایت همکاری و مشارکت را با شهرداری سمنان در این طرح خواهد داشت.

نشست هم‌اندیشی ساماندهی طرح فرهنگی مذهبی معراج شهدا با حضور شهردار سمنان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها