با حضور گسترده مردم،خانواده معظم شهدا، جانبازان و یادگاران 8 سال دفاع مقدس و مسئولان استان

گرامیداشت چهلمین روز عروج خادم الشهداء حاج مرتضی بیاتی اشکفتکی

پس از گذشت یک سال و نیم و کش و قوس های فراوان

شهردار شهرکرد با حکم وزیر کشور منصوب شد

پس از گذشت یک سال و نیم و اداره شهرداری شهرکرد با 2 سرپرست شهرداری بالاخره صبح امروز طلسم 16 ماهه شکست و حکم شهردار شهرکرد با امضاء وزیر کشور صادر شد.
کد خبر: ۱۳۸۵۲۲۹

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ شهرکرد شهری است با پیچیدگی های شدید مدیریتی و اداری بیش از 25 مدیر کل و 3 معاون استاندار و شهردار مرکز استان با سرپرستی موقت مدیران اداره می شود که این در نوع خود در سطح کل کشور کم نظیر و قریب به قطع بی نظیر است.

شهردار شهرکرد با حکم وزیر کشور منصوب شد

پس از گذشت قریب 2 سال امروز مدیریت شهری شهرکرد مشخص و منصوب شد

بالاخر پس از گذشت قریب 2 سال امروز مدیریت شهری شهرکرد مشخص و صبح امروز احمد وحیدی حکم انتصاب شهرداری شهرکرد را امضاء و صادر نمود.

شهرداری شهرکرد از زمان انتخابات همزمان ریاست جمهوری که با انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار شد با چالش های جدی و متعدد برای انتخاب شهردار روبرو بود

شهرداری شهرکرد از زمان انتخابات همزمان ریاست جمهوری که با انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار شد با چالش های جدی و متعدد برای انتخاب شهردار روبرو بود که در اولین مورد انتخابی جاپلقی پس از ماه ها روی کار آمدن شورای ششم بعنوان سرپرست شهرداری شهرکرد منصوب و بعد از گذشت قریب 4 ماه با استیضاح اعضاء شورای شهر روبرو و برکنار شد.

سپس با انتخاب اعضاء عبدالصادق نجفی بابادی بعنوان دومین سرپرست شهرداری مرکز استان چهار محال انتخاب و بعد از گذشت قریب یک سال سرپرستی این شهرداری شهردار شهرکرد امروز رسماٌ معرفی و حکم انتصاب بنام " محمد حسین واحدیان کاشانی" صادر و طلسم شهرداری شهرکرد شکسته شد.

شهردار شهرکرد با حکم وزیر کشور منصوب شد

محمد رضا بیاتی اشکفتکی عضو و سخنگوی شورای شهر شهرکرد

محمد حسین واحدیان کاشانی یک جوان دهه شصتی می باشد و پیش از این شهردار منطقه یک ویژه تاریخی فرهنگی شهر کاشان

محمدرضا بیاتی اشکفتکی سخنگوی شورای شهرکرد گفت: محمد حسین واحدیان کاشانی یک جوان دهه شصتی می باشد و پیش از این شهردار منطقه یک ویژه تاریخی فرهنگی شهر کاشان، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری را در رزومه خود دارد.

شایان ذکر است با روی کار آمدن دولت سیزدهم اکثر ادارات با سرپرستی موقتی اداره می شود که میتوان به منزوی چالشتری سرپرست امور اقتصادی استاندار،گوجانی حیدری سرپرست امور عمرانی استاندار، خدابنده شهرکی سرپرست معاونت توسعه استاندار از 4 معاونت استانداری 3 معاونت با سرپرستی اداره می شود.

همچنین ادارات کل مدیریت بحران استانداری، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی،ورزش و جوانان،میراث فرهنگی و گردشگری و...

همچنین از تعداد 10 فرمانداری شهرستان های مرکز استان 8 فرمانداری شهرستان های بن،سامان،بروجن،کوهرنگ،کیار،اردل،خانمیرزا و فارسان با سرپرستی فرمانداری اداره می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها