حتما شما هم بعد از جستجو های فراوان در گوگل برای پیدا کردن بهترین نرم افزار حسابداری اندروید به جواب خاصی نرسیده و نرم افزار حسابداری مورد نظر خود را پیدا نکرده اید.
کد خبر: ۱۳۸۴۹۸۶

طبیعتا حین جستوجو در گوگل برای شما سوالاتی مانند : نرم افزار حسابداری اندروید چیست؟از کجا میتوانم بهترین نرم افزار حسابداری اندروید را دانلود کنم؟نرم افزار حسابداری رایگان اندروید هم در بازار وجود دارد؟ به وجود آمده است.اما نگران نباشید! با مطالعه این مقاله اطلاعات مناسبی ازین نوع نرم افزارهای حسابداری کسب میکنید.ما در این مقاله با ارائه توضیحات تکمیلی در مورد نرم افزارهای حسابداری و بررسی نرم افزارهای حسابداری اندروید مختلف مانند نرم افزار  چرتکه،نیو و ... از نظر مزایا و معایب تلاش کرده ایم مسیر انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب کسب و کارتان را برای شما هموار کنیم.

با ما همراه باشید!

نرم افزار حسابداری  (Accounting software)چیست؟

نرم افزار حسابداری نرم افزاری است که کارهای مختلف حسابداری و دفترداری را انجام داده و اطلاعات مالی یک کسب وکار را ذخیره می کند.اغلب از این نوع نرم افزارها برای انجام معاملات تجاری استفاده می شوند.

اکثر نرم افزارهای جدید حسابداری به صورت ابری یا متصل به اینترنت هستند.به همین دلیل این امکان را برای کاربران فراهم میکنند تا با استفاده از هر وسیله با قابلیت اتصال به اینترنت مانند : لپ تاپ یا تلفن همراه هوشمند از هر نقطه جغرافیایی به نرم افزار متصل شده و به داده های مالی خود دسترسی داشته باشند.لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری آنلاین به دلیل اتصال دائمی به اینترنت، به طور خودکار اطلاعات را دریافت و به روزرسانی میکند.

یک سیستم کاملا خودکار و سریع با کمترین خطای انسانی! دیگر نیازی به نوشتن دستی امور مالی و محاسبه دستی حساب ها نیست. چون همه چیز به صورت هوشمند و آنلاین انجام میشود.

بهترین نرم افزار حسابداری میتواند تمام امور مالی و حسابداری شرکت شما را با بالاترین کیفیت ممکن مدیریت و محاسبه کند.

شاید بپرسید "بهترین" یعنی چه؟

برای فهمیدن و درک این موضوع با ما همراه باشید تا باهم به بررسی دنیای نرم افزارهای حسابداری و امکانات بیشمار آن قدم بگذاریم.در ابتدا بهتر است اول بدانیم نرم افزار حسابداری چیست و با مزایای آن آشنا شویم.

انواع نرم افزار حسابداری چیست؟

نرم افزارهای حسابداری بر اساس صنف مورد هدف و ویژگی های آن به بخش های زیر دسته بندی میشوند :

  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی
  • نرم افزار حسابداری شرکتی
  • نرم افزار حسابداری موبایل یا اپلیکیشن حسابداری
  • نرم افزار حسابداری شخصی

و اما در نهایت یک نمونه دیگری هم از نرم افزارهای حسابداری وجود دارد ک تقریبا شامل همه ی انواع حسابداری که در بالا اشاره کردیم میباشد!

بله!

اما این نرم افزار حسابداری چیه؟!

شرکت های ارائه دهنده نرم افزار حسابداری ، با توجه به هدف گذاری خودشان اقدام به ارائه نرم افزار حسابداری رایگان میکنند.نرم افزار حسابداری رایگان در واقع همان نسخه اصلی نرم افزار است که با امکانات محدود و دوره زمانی معین و مشخص در اختیار کاربران قرار میگیرد.

اما سوالی که درمورد نرم افزار حسابداری رایگان به وجود می آید این است که:

فایده نرم افزار حسابداری رایگان چیست؟

بهترین نرم افزار حسابداری رایگان برای اندروید

از مهمترین مزایایی که میتوان برای این نوع نرم افزار حسابداری نام برد، این است که شما با دانلود نرم افزار حسابداری رایگان هر شرکت ، میتوانید آن را بررسی کرده و معایب و نقاط قوت آن مطلع شوید.همچنین با بررسی نسخ رایگان نرم افزارهای مختلف امکان مقایسه نرم افزارها با یکدیگر به وجود آمده و در نهایت بهترین نرم افزار مناسب کسب و کار خود را انتخاب میکنید.

همچنین لازم به ذکر است، کسب و کارهای نوپا و شرکت های کوچک نیز، میتوانند از نرم افزار حسابداری رایگان تا قبل از گستردگی و افزایش تعداد کارمندان و مشتریان استفاده کنند و هزینه های خود را کاهش دهند.

به صورت کلی این نرم افزارها به دو دسته نرم افزار حسابداری رایگان ویندوز و نسخه رایگان موبایل دسته بندی میشوند.

در ادامه مسیر جستجوی بهترین نرم افزار حسابداری رایگان برای اندروید با ما همراه باشید!

نرم افزار حسابداری موبایل چیست؟

نرم افزار حسابداری موبایل، مناسب افرادی است که در نظر دارند به طور منظم و مداوم از حساب هزینه ها،حساب های بانکی،مطالبات و بدهی ها مطلع شوند.استفاده از نرم افزار حسابداری موبایل مزایای زیاد دارد که در ادامه به ذکر برخی از آن ها میپردازیم :

انجام امور حسابداری و مالی در هر لحظه، مانند ثبت هزینه خرید های روزمره

دسترسی به اطلاعات دقیق ،مانند اطلاعت مخارج و مانده های موجودی حساب

امکان ثبت امور بانکی و مطلع شدن از وضعیت حساب ها،قبض های مختلف و ..

اما خالی از لطف نیست که بگوییم نرم افزارهای حسابداری موبایل از نظر سیستم عامل مورد نیاز خود به دو دسته اصلی :

نرم افزار حسابداری اندروید و نرم افزار حسابداری آی او اس نیز تقسیم میشوند.از محبوب ترین نوع نرم افزارهای حسابداری یا اپلیکیشن های حسابداری موبایل میتوان به نرم افزار حسابداری شخصی موبایل اشاره نمود.افراد زیادی با کمک این اپلیکیشن حسابداری به بررسی امور مالی و حسابداری زندگی روزمره خود میپردازند.

بهترین نرم افزار حسابداری موبایل

و در نهایت، برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری رایگان برای اندروید به معرفی و بررسی محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های حسابداری موبایل ایرانی در لیست زیر پرداخته ایم!

1.      نرم افزار حسابداری موبایل چرتکه

بهترین نرم افزار حسابداری رایگان برای اندروید

اگر به دنبال نرم افزار حسابداری هستید که در عین زیبایی ظاهری، دارای بهترین رابط کاربری و نرخ بسیار مناسبی باشد، حسابداری آنلاین چرتکه دقیقا همان چیزی است که میخواهید.نرم افزار حسابداری چرتکه در زیر سیستم های متنوعی از جمله نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حسابداری شرکتی و نرم افزار حسابداری شخصی به کاربران ارائه شده است. با استفاده از دانش حسابداری در کنار بهره گیری از متخصصان به روز در حوزه برنامه نویسی، یک محصول کم نظیر در عرصه مالی و حسابداری تولید شده است.

چرتکه همواره سعی بر این داشته است با بررسی مشاغل مختلف از نیازهای آنان مطلع شده و بهترین راهکار های حسابداری را به طور اختصاصی مناسب هر صنف به کاربران خود ارائه دهد.

لازم به ذکر است نرم افزار حسابداری آنلاین چرتکه، به دلیل استفاده از تکنولوژی ابری در هر دستگاهی مانند تلفن همراه ، لپ تاپ و به صورت کلی تمامی دستگاه های هوشمند متصل به اینترنت قابل دسترسی و استفاده میباشد.

امکانات چرتکه

  • بدون دغدغه نصب و نگهداری
  • مدیریت ساده کاربران
  • داشبورد سفارشی
  • حسابداری حرفه ای
  • انبارداری
  • گزارشات حرفه ای
  • ساده، نامحدود، ارزان

2.      نرم افزار حسابداری موبایل نیو

نرم افزار حسابداری نیو، در زمینه طراحی و فروش محصولات حسابداری شخصی مشغول به کار است.این نرم افزار در پلتفرم های اندروید،آی او اس و تحت وب در محیطی کاربر پسند ارائه میشود.در این برنامه امکانات زیادی با استفاده ساده در دسترس کاربرانی که آشنایی زیادی با دانش حسابداری ندارند قرار گرفته است.

امکانات نیو

  • ثبت و مدیریت تراکنش ها
  • گزارش های متنوع از در آمد
  • امکان استفاده از چند دستگاه به طور همزمان
  • امکان به اشتراک گذاری کیف پول

3.      نرم افزار حسابداری موبایل دودوتا

نرم افزار حسابداری دودوتا، یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی مناسب تمامی مشاغل خرد و کلا با گستردگی مشتریان متفاوت به کاربران ارائه شده است.لازم به ذکر است این نرم افزار به صورت اختصاصی برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

امکانات دودوتا

  • مورد تائید اداره دارایی
  • قابلیت اتصال به انواع چاپگر و بارکد خوان
  • خریدآسان به صورت آنلاین
  • نسخه‌های تک کاربره و شبکه
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها