یزد - رئیس کل دادگستری استان یزد گفت : یک نفر محکوم به قصاص نفس که نه نفر اولیاء دم داشت با همت شعبه سی و یک شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد از چوبه دار رهایی یافت.
کد خبر: ۱۳۸۴۶۹۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، غلامعلی دهشیری در این رابطه اظهار داشت: یک خانواده از اتباع غیر ایرانی پس از گذشت چندین سال زندگی مشترک بخاطر وجود اختلاف بین زوجین سرانجام زوجه همسرش را به قتل می رساند که پس از انجام تحقیقات در دادسرا و رسیدگی در دادگاه کیفری یک متهم به مجازات قصاص نفس محکوم می گردد.

وی افزود: پرونده جهت صلح و سازش به یکی از شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندان ارجاع گردید که پس از برگزاری جلسات میانجی گری متعدد و دعوت از نه نفر از اولیاءدم، اعضاء شورا موفق به اخذ رضایت بی قید و شرط اولیاءدم گردیده و سرانجام محکوم این پرونده پس از گذشت سه سال که در زندان بسر می برد از چوبه دار رهایی یافت و به آغوش خانواده خویش بازگشت.

دهشیری تصریح کرد: وجود بعضاً مشکلات و فراز و نشیب ها در طول زندگی، بین زوجین امر طبیعی است که باید با سعه صدر و خویشتن داری طرفین حل و فصل گردد تا اختلاف پیش آمده موجب از هم گسیخته شدن خانواده ها از یکدیگر نگردد.

newsQrCode
برچسب ها: قصاص قتل بخشش
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها