استاندار چهارمحال و بختیاری در همایش بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد

فرهنگ کتابخوانی، عاملی برای توسعه ، رشد و پیشرفت جامعه

میثم نیلی احمد آبادی از فعالان فرهنگی و رسانه ای در سکوت محض خبری و رسانه ای با سفر به شهرکرد فعالان رسانه ای و فرهنگی را متعجب و بهت زده نمود
کد خبر: ۱۳۸۴۲۱۳

به گزارش جاجم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ به دعوت برخی از فعالان رسانه ای و فرهنگی میثم نیلی احمد آبادی مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پنچشنبه گذشته با سفر به شهرکرد در چند نشست عمومی و خصوصی شرکت نمود.

عدم دعوت از اصحاب رسانه و فرهنگ در سفر مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرکرد

این سفر که در سکوت محض خبری و رسانه ای برگزار شد باعث بهت و شگفتی فعالان رسانه ای و فرهنگی شد چون از هیچ یک از خبرگزاری های رسمی دولتی و غیر دولتی برای شرکت در جلسات مشاور فرهنگی وزیر دعوت نشده بود.

این نشست که با پیگیری های مستمر و مداوم عابدین باباحیدری یکی از فعالان رسانه و همچنین پیام احمدی فرادنبه که از نیروها و دبیر اجرائی یک جریان رسانه ای استانی است برگزار شده بود.

اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ از رفتارهای خارج عرف این دوستان بشدت گله مند و رنجیده خاطر شده

اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ از رفتارهای خارج عرف این دوستان بشدت گله مند و رنجیده خاطر شده و ضمن ابراز تاسف از برخوردهای خارج از عرف این جریان نو ظهور خواستار رسیدگی مسئولان عالی فرهنگی و شخص استاندار هستند.

یک جریان نو ظهور شکل گرفته با عنوان رسانه ای و فرهنگی در صدد اختلاف افکنی و ایجاد شکاف بین نیروهای مومن، انقلابی و فرهنگی می باشد

شایان ذکر است یک جریان نو ظهور شکل گرفته با عنوان رسانه ای و فرهنگی در صدد اختلاف افکنی و ایجاد شکاف بین نیروهای مومن، انقلابی و فرهنگی می باشند که می طلبد هر چه سریعتر این جریان خزنده و تفرقه انگیز در نطفه خاموش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها