دستهایی که کمک میکنند مقدس تر از لبهایی هستند که دعا میکنند

مجمع خیرین شهرستان بروجن در خط مقدم خدمت به مردم در ساخت مسکن،ایتام،درمان و ازدواج

با همت تعدادی از خیرین نیک اندیش شهرستان بروجن 4 مجموعه خیریه تحت عنوان خیریه ایتام امام زمان (عج) ،خیریه مسکن سازان، خیریه امدادگران عاشور و همچنین خیریه کمک به ازدواج جوانان تحت نام مبارک حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)
کد خبر: ۱۳۸۴۱۴۲

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ دکتر سعید طاهری-  مجمع خیریه ایتام،مسکن سازان، امدادگران عاشورا و همچنین خیریه ازدواج با همت فرهنگی عزیز و فرماندار سخت کوش وقت  با مدیریت جهادی در شهرستان  بروجن که 2 دوره متناوب بعنوان خدمتگزاری صدیق و مردمی در خدمت مردم شهرستان بروجن اداء دین و تکلیف نمود،  یکی از معلمان دلسوز،بسیجی رزمنده و برادر شهید، حاج سیدسیف الله فیاضی بروجنی که با همکاری و مشارکت دیگر عزیزان خیر نیک اندیش آقایان حاج سید مصطفی طبا طبائی،حاج جعفرقلی ایرانپور،حاج احسان الله پیکار،حاج خدابخش خدارحمی،حاج عباسقلی طاهری، مهندس حمید ولیان شهردار فعلی شهرستان بروجن، حاج سید محمد تقوی، حاج ابراهیم منصوری و حاج محمد حسین پیراسته در امورات خیریه مسکن سازان پر تلاش و برنامه در حال ساخت مجتمع های بزرگ مسکونی جهت زوج های جوان و نیازمندان و ایتام  شهرستان بروجن بوده و هستند.

مجمع خیرین شهرستان بروجن در خط مقدم خدمت به مردم در ساخت مسکن،ایتام،درمان و ازدواج

پروژه 30 واحدی خیریه امام زمان(عج) بروجن شهرک الهیه

این پروژه 30 واحدی  به همت خیر محترم و نیک اندیش  آقای بهرام عزیزی بروجنی در سال1394 در شهرک الهیه بروجن کلنگ احداث این پروژه به زمین خورد و در سال 1396 به بهره برداری رسید.

این پروژه 30 واحدی در زمینی به مساحت 3000 متر مربع  و زیر بنای 3400 متر مربع در 3 بلوک مجزا و اعتباری بالغ بر  3 میلیارد تو مان ساخته و در سال 1396 مورد بهره برداری قرار گرفت و در اختیار زوج های جوان فاقد مسکن و نیازمند بصورت کاملاٌ رایگان و بطور دوره ای 2 تا 3 سال قرار می گیرد.متراژ واحدهای این مجمتع  بین 90 متر مربع تا 110 متر مربع می باشد.

مجمع خیرین شهرستان بروجن در خط مقدم خدمت به مردم در ساخت مسکن،ایتام،درمان و ازدواج

پروژه 24 واحدی خیریه مسکن ساز در شهرک الهیه بروجن

این پروژه در شهرک الهیه شهرستان بروجن به همت خیر عزیز و محترم آقای حاج سید مصطفی طباطبائی احداث و بنا گردیده است.

کلنگ این پروژه در سال 1399 به زمین زده شد  و در سال 1401 به اتمام رسید .

این مجتمع مسکونی 24 واحدی در زمینی به مساحت 2400 متر مربع و زیر بناء 3200 متر مربع با اعتباری بالغ بر  30 میلیارد تومان  در متراژ های 90 تا 110 متری در 2 بلوک مجزا ساخته و تکمیل گردیده است.

حاج سید سیف الله فیاضی مدیر مجمع خیرین مسکن ساز گفت: این مجتمع ظرف 2 هفته آینده با حضور خیرین محترم ،مردم و مسئولان استانی و شهرستانی خاصه استاندار استان، و مدیران عمرانی و همچنین رئیس بازرسی استان و فرماندار شهرستان بروجن افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فیاضی تاکید کرد: واحدهای این مجتمع مسکونی فقط برای استفاده زوج های جوان  ویتیم که فاقد مسکن بوده و قادر به تامین مسکن نیستند قرار می گیرد.

مجمع خیرین شهرستان بروجن در خط مقدم خدمت به مردم در ساخت مسکن،ایتام،درمان و ازدواج

حاج سید مصطفی طباطبائی خیر نیک اندیش

مجمع خیرین شهرستان بروجن در خط مقدم خدمت به مردم در ساخت مسکن،ایتام،درمان و ازدواج

علی محمد رجالی خیر نیک اندیش و محترم

پروژه 110 واحدی خیرین مسکن ساز

پروژه 110 واحدی مسکونی خیرین مسکن ساز در سال 1400 شروع و عملیات خاکبرداری گسترده و قابل توجهی در ابتداء شهرک الهیه شهرستان بروجن انجام شد.

پروژه 110 واحدی خیریه در زمینی به مساحت 9800 متر مربع و زیربناء بیش از 21000 متر مربع  احداث گردیده است.

مجمع خیرین شهرستان بروجن در خط مقدم خدمت به مردم در ساخت مسکن،ایتام،درمان و ازدواج

این پروژه به همت خیران نیک اندیش آقای حاج سید مصطفی طباطبائی و آقای حاج علی محمد رجالی پایه گذاری و بناء گردیده است.

این پروژه یک کار فوق العاده و بزرگ است که الحق و الانصاف در استان چهار محال و بختیاری یک مجتمع عظیم و بی نظیر است که برای اولین بار و با مدیریت جناب آقای حاج سید سیف الله فیاضی مدیریت شده که می توان بعنوان یک الگو و نماد مسکن سازی خیریه مورد توجه قرار داد.

 

این پروژه تا کنون بیش از 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا بحال بیش از 60 میلیار د تومان هزینه شده است.

مهندس سیف الله فیاضی در خصوص این پروژه گفت: زیر بناء این پروژه 21000 متر مربع  و در 2 بلوک مجزا بنا شده است.

فیاضی اضافه کرد: پروژه 110 واحدی در 7 طبقه شامل زیر زمین، پارکینگ ، سالن اجتماعات مجزا  با ظرفیت بیش از 150 نفر در هر 2 بلوک تعبیه گردیده است ، ساخت نماز خانه در هر 2 بلوک نیز لحاظ شده  با ورودی های مجزا و تفکیک شده.

رئیس هیئت مدیره مسکن سازان خیریه بروجن تاکید کرد : این پروژه 110 واحدی علاوه بر ساخت 110 واحد پارکینگ مجزا و دقیق بیش از 15 پارکینگ بیشتر نیز لحاظ شده که در نوع خود بی نظیر و قابل تحسین است یعنی علاوه بر ایجاد 110  پارکینگ 15 پارکینگ دیگر احداث گردیده است.

فیاضی در ادامه تصریح کرد: واحدهای این مجتمع بزرگ بین 90 تا 135 متر ساخته شده که کار بسیار بزرگ و در نوع خود بی نظیر و قابل تحسین است.

رئیس هیئت مدیره مسکن سازان خیریه بروجن خاطر نشان ساخت: علاوه بر ساخت نمازخانه و سالن اجتماعات می توان به ساخت محلی برای بازی کودکان و نوجوانان  مجموعه مدیریت اداری و تجهیزات روز به شوتینگ زباله نیز مجهز می باشد.

فیاضی ادامه داد : تا کنون که این مجتمع بیش از 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته بیش از 60 میلیارد تومان هزینه در برداشته است ، و پیش بینی می شود بیش از 60 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل و بهره برداری این مجتمع عظیم 110 واحدی هزینه شودکه در مجموع بیش از 120 میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری این مجتمع  هزینه خواهد شد.

مهندس فیاضی در خاتمه گفت: با توجه به ساخت یک مجتمع عظیم 110 واحدی در این شهرستان برای تعمیر و نگهداری این پروژه نیاز به یک محلی برای در آمد زائی جهت امورات این مجتمع انتظار میرود مسئولان عالی و اجرائی استان از شخص استاندار محترم تا مدیر کل راه و شهرسازی و همچنین دستگاه های نظارتی در واگذاری زمین با کاربری تجاری همجوار این مجتمع که حتی عملیات خاکبرداری این زمین تجاری توسط مجمع خیرین مسکن ساز انجام گرفته  اقدامات گسترده و همه جانبه ای را بعمل آورده تا بتوانیم در امر خیر و خداپسندانه بیش از پیش همت گمارده و الطاف خاصه الهی را شامل شویم.

مجمع خیرین شهرستان بروجن در خط مقدم خدمت به مردم در ساخت مسکن،ایتام،درمان و ازدواج

درمانگاه خیریه امدادگران عاشورا

این درمانگاه در سال 1398 متر به همت خیرین شهرستان بروجن و با تلاش و پیگیری های مداوم حاج سیف الله فیاضی رئیس هیئت مدیره خیرین شهرستان بروجن در دستور کار قرار گرفت و بعد از کلی پیگیری زمین این مجموعه درمانی با کمک و اهداء زمینی به مساحت 450 متر مربع توسط خیر نیک اندیش و محترم حاج علیرضا ولیان در دستور کار قرار گرفت.

مجمع خیرین شهرستان بروجن در خط مقدم خدمت به مردم در ساخت مسکن،ایتام،درمان و ازدواج

حاج سید سیف الله فیاضی رئیس هیئت مدیره خیرین و حاج جعفر قلی ایرانپور مدیر امدادگران عاشورائی شهرستان بروجن

 

ارزش زمین  اهدائی 450 متری در سال 1398 توسط حاج علیرضا ولیان بیش از 10 میلیارد تومان برآورد شد که با اهداء این زمین ارزشمند در مرکز شهرستان بروجن در نوع خود کاری بی نظیر و قابل تقدیر است.

کلنگ این مجموعه درمانی در سال 1398 توسط خیرین زده شد و هم اینک پس از گذشت بیش از 3 سال این مجموعه درمانی تکمیل و مورد افتتاح قرارگرفته است .

در ساخت و تکمیل این مجموعه درمانی امدادگران عاشورا علاوه بر جمعی از اهالی خیر و محترم شهرستان بروجن آقایان مهندس احمد ولیان ،دکتر صادق ولیان تشریک مساعی و مساعدت نمودند.

حاج جعفر قلی ایرانپور مدیریت مجموعه درمانی امدادگران عاشورا و عضو هیئت مدیره انجمن خیرین شهرستان بروجن در گفتگو با جاجم ضمن تقدیر از همه مردم عزیز و گرامی شهرستان بروجن مردم این شهر را مردمی فعال،ایثارگر در امر  امور خیریه دانست و گفت بای ساخت و تکمیل این مجموعه درمانی بیش از  12 میلیار تومان هزینه شده است.

ایرانپور خاطر نشان ساخت این مجموعه درمانی  در چهار طبقه به علاوه پارکینگ وبه متراژ 1700 متر تاسیس شده و از لحاظ ساختمانی تکمیل و در حال حاضر منتظر تجهیزات درمانی این مرکز درمانی هستیم که تعدادی از شهروندان محترم و بزرگوار قول  کمک و مساعدت در جهت خرید 5 قلم از تجهیزات درمانی را تقبل نموده اند.

حاج جعفر قلی ایرانپور مدیریت مجموعه درمانی امدادگران عاشورا این مجموعه درمانی با بهترین مصالح و مرغوبترین درب و پنچره ساخته و دارای بخش های مختلف از قبیل درمانگاه شبانه روزی،داروخانه، فیزیوتراپی،آزمایشگاه،اکو قلب،چشم پزشکی،گوش و حلق و بینی،ماموگرافی،رادیولوژی، OPG ،داندانپزشکی مجزا کودکان و بزرگسالان، شیمی درمانی بیماران سرطانی،کلونوسکوپی و همچنین تعبیه سوئیت برای  اقامت پزشک  مقیم.

انتقاد شدید مدیریت مجموعه درمانی امدادگران عاشورا از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان

حاج جعفر قلی ایرانپور مدیریت مجموعه درمانی امدادگران عاشورا با تمجید از فعالان خیریه شهرستان بروجن ضمن انتقاد شدید از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: از زمان احداث این مجموعه درمانی تا بحال به تکمیل رسیده متاسفانه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان هیچ همکاری در خصوص کمک در ساخت اداری نداشته و اینک این مجموعه نیازمند تجهیزات پزشکی و تخصصی می باشد و همنچنان دانشگاه علوم پزشکی از کمک و مساعدت در تجهیز این مجموعه درمانی طفره میرود.

ایران پور ادامه داد: ساخت این مجموعه بهداشتی ودرمانی با مشورت و کمک متخصصین کارشناسان بهداشتی و درمانی بهره برده و تماماٌ با دقت نظر خاص و حساسیت های لازم و استانداردهای روز  ساخت  مجموعه های درمانی ساخته و تکمیل شده است .

ایران پور در خاتمه تاکید کرد: این مجموعه درمانی و بهداشتی با همت هیئت مدیره و خیران نیک اندیش به لحاظ ساخت تکمیل شده و هم اکنون فقط برای بهره برداری از این مجموعه نیازمند تجهیزات بهداشتی،درمانی و تخصصی هستیم لذا شایسته است شهروندان محترم در صورت اماکان ما را در تجهیز و بهره برادی این مجموعه خداپسندانه یاری و مساعدت فرموده تا انشاء الله در آینده ای نزدیک شامل تجهیز کامل این مجموعه و بهره برداری از آن باشیم و اقدامی مهم در امر درمان و بهداشت مردم شهرستان باشیم.

مجمع خیرین شهرستان بروجن در خط مقدم خدمت به مردم در ساخت مسکن،ایتام،درمان و ازدواج

پمپ بنزین مجتمع خدماتی رفاهی و تفریحی ایتام امام زمان (عج) بروجن

مجتمع خیریه ایتام امام زمان (عج)  

حاج سید سیف الله فیاضی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان بروجن از دیگر اقدامات مهم این مجموعه ساخت یک مجتمع بزرگ خدماتی،رفاهی و تفریحی در شهرستان بروجن با نام مقدس امام زمان (عج)  نام برد که این مجموعه بزرگ خیری در کیلومتر 2 بروجن مبارکه به همت خیر نمونه و بزرگوار حاج سید مصطفی طباطبائی در سال 1381 تاسیس گردیده است.

فیاضی تاکید کرد: این مجموعه فقط  برای کمک به ایتام نیازمند شهرستان بروجن ساخته و قریب100 کودک یتیم را تحت پوشش کامل قرار داده  و هدف از ساخت این مجموعه فرهنگی، رفاهی و خدماتی فقط خدمات رسانی به ایتام شهرستان بروجن می باشد که این کمک ها و خدمات در قالب خدمات ذیل صورت می گیرد.

مجمع خیرین شهرستان بروجن در خط مقدم خدمت به مردم در ساخت مسکن،ایتام،درمان و ازدواج

مسجد امام زمان (عج) خیریه ایتام

پرداخت کمک هزینه معیشتی ماهانه

تحویل سبد کالا بطور دائم و مستمر در قالب گوشت گرم،برنج و روغن و دیگر اقلام ضروری

پرداخت کمک هزینه های درمان و بهداشت  خانواده های یتیم و تحت پوشش

پرداخت کمک هزینه تحصیل به دانش آموزان و همچنین دانشجویان در حال تحصیل

پرداخت کمک هزینه مسکن  و اجاره مسکن

برگزاری جشن تولد و خرید کیک و اهداء هدیه در روز جشن تولد ایتام عزیز

و همچنین برگزاری مراسم جشن و شادی در ایام عید و ایام میلاد مبارک ائمه اطهار سلام الله علیها و ایام مذهبی مانند عیدغدیر،قربان، عید مبعث ، جشن 13 رجب و ولادت مبارک و خجسته حضرت زهرای( اطهر سلام الله علیها).

مجمع خیرین شهرستان بروجن در خط مقدم خدمت به مردم در ساخت مسکن،ایتام،درمان و ازدواج

فیاضی در ادامه افزود: مجتمع خیریه امام زمان (عج) شهرستان بروجن  در سال 1395 در زمینی به مساحت 2400 متر مربع و زیر بناء 3200 متر مربع  توسط بانی خیرحاج سید مصطفی طبا طبائی تکمیل و به بهره برداری  رسید.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان بروجن خاطر نشان ساخت : این مجتمع  بزرگ شامل جایگه بنزین،جایگاه CNG ، فضای سبز، پارک و فضای مناسب جهت بازی کودکان و نوجوانان، مسجد بین راهی تمیز و مجهز،تالار پذیرائی شیک و بزرگ  باتالارهای مجهز و مجزا برای زنان و مردان به ظرفیت بیش از 1000 نفر سالن غذا خوری 500 نفره  جداگانه برای بانوان و همچنین آقایان، سقاخانه در وسط پارک و فضای سبز شامل آب گرم و آب سرد و همچنین یخ صلواتی جهت استفاده مسافرین گرامی و شهروندان محترم  احداث گردیده است.

فیاضی در خاتمه تصریح کرد: کلیه مالکیت و درآمدهای حاصل از این مجتمع فرهنگی،تفریحی و خدماتی متعلق به مجتمع خیریه امام زمان (عج) می باشد و تماماٌ صرف خدمات رسانی به ایتام شهرستان بروجن و همچنین تحت پوشش و طرح های توسعه خیریه ایتام می گردد.

خیریه ازدواج فاطمه الزهراء (سلام الله علیها)

خیریه ازدواج آسان شهرستان بروج در سال 1394 با هدف ترویج ازدواج آسان و به دور از تشریفات دست و پاگیر و چشم و هم چشمی های مرسوم و رائج در شهرستان بروجن تاسیس شد.

این موسسه ها به خانواده های نیازمند و دختران و دوشیزگان محترمی که در آستانه ازدواج قرار دارند با اهداء جهیزیه و همچنین پرداخت وام قرض الحسنه بین 5 تا 10 میلیون توانسته اقدامات مفید و موثری را در جهت برداشتن باری از روی دوش خانواده های نیازمند و محروم برداشته و باعث تشکیل خانواده های نو پا با زندگی آرام و بدور از آداب و رسوم دست و پا گیر شود.

این خیریه با اهداء جهیزیه و فرش تا کنون موفق شده بیش از 200 دختر جوان را  راهی خانه بخت نموده و در امر سنت حسنه الهی اقدامات مثمر ثمری را به سرانجام برساند.

مجمع خیرین شهرستان بروجن در خط مقدم خدمت به مردم در ساخت مسکن،ایتام،درمان و ازدواج

حاج سید سیف الله فیاضی رئیس هیئت مدیره خیرین شهرستان بروجن

سید سیف الله فیاضی در خاتمه از کلیه شهروندان محترم و فهیم شهرستان بروجن بالاخص خیرین محترم آقایان حاج سید مصطفی طبا طبائی،حاج علی محمد رجالی،حاج بهرام عزیزی،حاج علیرضا ولیان ، دکتر صادق ولیان و مهندس احمد ولیان و همه خیران عزیز که حاضر نشده نامی از ایشان برده نشود تقدیر و تشکر نمود و از مردم عزیز و قدرشناس شهرستان بروجن  خواست در امور خیریه، و خداپسندانه  و مردمی با مجمع خیرین این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد شهری آباد و مردمانی با مشکلات به نسبت کمتر باشیم چرا که رضای خدا در گرو رضای خلق است و خدمت به محرومین،ایتام،نیازمندان،مساکین و افراد آبرو دار که مشکلات مالی،مسکن، درمان و مشکلاتی از این قبیل دارند نزد خداوند متعال اجری بزرگ و فردای قیامت ذخیره قبر و قیامت همگان خواهد شد.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حاتمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
۰
۰
نیازمند کمک معیشت هستیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها