قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ اتفاقات اخیر قرار بوده به چه چیزی بینجامد؟ در همه روز‌های گذشته بوده‌اند تصمیم‌گیران و کارشناسان و شهروندانی که تصویری از آینده این اتفاقات برای خود متصور بوده‌اند. تصویر‌هایی که تعارض و تضاد آشکاری با چیزی داشته که در توهم اغتشاشگران وجود دارد. تصویری که به واسطه عوامل غربی و در راستای اهداف شوم‌شان به تحریف ذهن اغتشاشگران تحمیل شده تا آن‌ها را وادار به این اتفاقات کنند.
کد خبر: ۱۳۸۳۷۴۳
اساسا این کشور‌ها با اهرم‌های رسانه‌ای در اختیار‌شان سعی داشته‌اند برای شهروندان ایران جامعه‌ای را ترسیم کنند که به ادعای آن‌ها راه رسیدن به آن از تهدید امنیت خانواده‌های ایرانی و اغتشاش و ضربه به معیشت مردمان می‌گذرد، اما آنچه برای آگاهان به این موضوع روشن است این که قرار است ایران پس از این اغتشاشات نه آن مدینه فاضله وعده داده‌شده که ویرانه سوخته‌ای باشد که از ابتدا مورد نظر کشور‌های غربی باشد.

آبادی و استقلال مفاهیمی است که با هزینه بسیاری به دست آمده است، آن هم کشوری که طی ۴۰ سال گذشته مدام درگیر جنگ در جبهه‌های مختلف نظامی و اقتصادی بوده است، اما همچنان توانسته در همین شرایط روی پای خود بایستد و استوار بماند. آنقدر بی‌حافظه نشده‌ایم که به یاد نیاوریم همین سال گذشته در میانه کشتار بی‌رحمانه ویروس کرونا، کشور‌های غربی از تحویل واکسن‌های کرونا به ایران خودداری می‌کردند و همین که خبر ساخت واکسن ایرانی به گوششان رسید سیل واکسن‌های نزدیک به تاریخ انقضای خود را تحت عنوان محموله‌های بشردوستانه روانه ایران می‌کردند! تصویر ایران پس از این اغتشاشات ویرانه‌ای نیست که مورد خواست غربی‌هاست، این خواسته و هدف آنهاست. آبادی و آبادانی هزینه دارد، خون‌ها ریخته شده پای تناوری این نهال و آنقدر استوار و نستوه است که با چنین اتفاقاتی گزندی به آن وارد نشود. اما شاید بد نباشد آشوبگران چند هفته اخیر کمی از توهم تحمیلی بیرون بیایند و کمی تصور کنند میانه آتش ویرانی به جا مانده از این اتفاقات و تصویر آبادانی امروز که در پوستر گرافیکی خانه طراحان انقلاب اسلامی به خوبی به تصویر کشیده شده کدام را انتخاب کرده‌اند. آنچه برای کارشناسان این حوزه از آشکار هم آشکارتر است این که هدف این اغتشاشات نه آن بهشت برین وعده داده‌شده توسط کشور‌های غربی است که خواسته آن‌ها ویرانی و تغییر در تمامیت ارضی این سرزمین است.

کشوری که جان‌های عزیزی پای حفظ آن از دست رفته است. در همه چهار دهه گذشته هم وضعیت به همین منوال بوده است، با هر دلیل و بهانه‌ای قصد شکستن استقلال این سرزمین و مردمانش وجود داشته، از همان ابتدای پیروزی انقلاب با تحمیل یک جنگ نظامی سعی در رسیدن به این خواسته داشتند و وقتی ایثار و استقامت مردمان این سرزمین مانع رسیدن به این خواسته شد و با تحریم‌های اقتصادی و آشوب در خیابان سعی دارند به این هدف برسند. خواسته‌ای که تا همین امروز هم بر همگان عیان است ناکام خواهد ماند.
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها