کشور ایران در دو دهه گذشته یکی از جوان‌ترین کشورهای جهان بود که صنعت آموزش در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.
کد خبر: ۱۳۸۳۵۱۹

کشور ایران در دو دهه گذشته یکی از جوان‌ترین کشورهای جهان بود که صنعت آموزش در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است. آموزش جمعیت زیاد دانش‌آموزان متولد بین سال‌های 1360 تا 1370 که پیک رشد جمعیت ایران در یکصدسال اخیر بود در مدارس بسیار دشوار بود و بعد از آن همین جمعیت دانشگاه‌های کشور را فتح کردند که برآورده کردن نیازهای آموزشی آنها پیچیدگی خاصی داشت. در این راستا کارآفرینان زیادی در حوزه آموزش کمک‌های فراوانی انجام دادند تا جمعیت جوان کشور بتواند نیازهای خود در زمینه تحصیلات را برطرف کنند. یکی از موفق‌ترین کارآفرینان حوزه آموزش در دهه گذشته دکتر علی یگانه است. وی در اوایل دهه 80 شمسی تمام تلاش خود را با مدیریت مجتمع آموزشی بهارستان در مقاطع مختلف تحصیلی انجام داد تا پوشش مناسبی برای ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان قبل از ورود به دانشگاه داده باشد. دکتر علی یگانه در مجتمع آموزشی بهارستان با بکارگیری استادان باتجربه در مقاطع تحصیلی پایین مدرسه باعث بهبود کیفیت دانش و مهارت آنها شد و دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی بالاتر را در مدرسه و یا آموزشگاه با آموزش مشاوره‌محور با استادان تراز اول برای آزمون سراسری ورود به دانشگاه آماده کرد تا نتایج بسیار درخشانی خلق شود و بیشترین آمار قبولی در دانشگاه‌های سراسر کشور به نسبت سایر مدارس و آموزشگاه‌های مشابه رخ دهد؛ بنابراین همین تلاش‌ها باعث شد تا بهارستان یکی از موسسات نام‌آشنا در سطح کشور لقب بگیرد و تا به حال صدها دانشجو در رشته‌های مختلف را روانه بهترین دانشگاه‌ها کند.

دکتر علی یگانه کارآفرین برتر حوزه آموزش حضوری و مجازی

دکتر علی یگانه با راه‌اندازی اولین وبسایت آموزشی آنلاین و مجازی کشور برای دانش‌آموزان قبل از ورود به دانشگاه به نام «آقای مشاور» کمک شایانی در مسیر آموزش در دوره همه‌گیری کرونا انجام داد. و وبسایتwww.Aghayemoshaver.com در آذرماه سال 1396 با هدف صرفه‌جویی در زمان رفت و آمد و همچنین هزینه‌های دانش‌آموزان راه‌اندازی شد و سپس با افتتاح یکی از بهترین استودیوهای تولید فیلم‌ها و محتواهای آموزشی به یکی از تأثیرگذارترین پلتفرم‌های آموزشی کشور مبدل شد. البته در سال‌های اخیر برندهای مختلفی براساس همین ایده نوآورانه شروع به فعالیت کردند تا امروزه آموزش مجازی به اندازه آموزش حضوری مورد استقبال قرار گیرد. دکتر علی یگانه در سال 1394 با تأسیس آکادمی آرتیمان به عنوان مرکز آموزش‌های تکمیلی ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و همچنین آموزش مدیران و کارآفرینان کشور، سهم زیادی از آموزش در این حوزه را به خود اختصاص داد.

ولی در طی این سال‌ها با برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت عمومی و تخصصی با حضور استادان برجسته داخل کشور مدیران زیادی را با آموزش‌های به‌روز و کاربردی آشنا کرده است. در همین راستا دوره‌های مشترکی با دانشگاه هامبورگ و دانشگاه تورنتو برگزار کرده است. یکی از اهداف شرکت «شایان تفکر آرتیمان» به مدیر عاملی دکتر علی یگانه در طی این سال‌ها ایجاد فرهنگ آموزش محوری سازمان‌ها جدا از مدرک تحصیلی است که لازمه بهره‌وری بیشتر سازمان‌های پیشرو است که همواره به دنبال نوآوری در طراحی محصول یا مبدل عرضه آن هستند.

در همین راستا وبسایت آکادمی آرتیمان www.ArtimanAcademy.comهمواره در جهت بالا بردن سطح دانش مدیران و کارآفرینان ویدیوها، مقالات، دوره‌های آنلاین و مجازی را ارائه می‌دهد.

در پایان پس از دو دهه تلاش بی‌وقفه می‌توان دکتر علی یگانه را یکی از تأثیرگذارترین کارآفرینان حوزه آموزش کل کشور نام برد، که برای همه گروه‌های سنی و علمی آموزش‌های مخصوص به خود را در سازمان‌های زیرمجموعه ارائه داده است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت Dr Ali Yeganeh مراجعه کنید

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها