اگر می دانستید هرگز در صنعت فروش شکست نمی خورید چه کار می کردید؟ به این سوال چندین بار فکر کنید - 90% افراد حال حاضر جامعه برای موفقیت تلاش میکنند
کد خبر: ۱۳۴۹۵۹۲
سید محمدهادی طلوعی -گرگ وال استریت ایران چگونه شما را ابر ستاره فروش میکند؟
 
 
اما بصورت درونی برای شکست اموزش میبینند.با همه ی این تفاسیر افرادی که فوق ستاره فروش میشوند یا به عبارت بهتر به یک حرفه ای در حوزه ی کاری خود تبدیل می شوند موانع را بصورت پلکان تعالی و پیشرفت تبدیل می کنند.در این برهه از زمان موفقیت در صنعت کسب و کار علی الخصوص در حیطه فروش نیاز به یک مشاور یا به عبارت بهتر یک مربی یا کسی که کمک کند تا برنده شوید.

پس وقت را هدر ندهید و با آموزه های فروش به روش گرگ وال استریت آشنا شوید.

چه کسی بهتر از سید محمدهادی طلوعی شاگرد جردن بلفورت(گرگ وال استریت که در سن 26 سالگی توانست به درآمد ماهانه بیش از 30 میلیون دلار در ماه برسد) ، کارآفرین جوان و برند برتر صنعت آموزش و تنها مدرس شیوه های فروش و بازاریابی به روش گرگ والستریت میتواند شمارا در این مسیر راهبری کند؟

کسی که توان آموزه هایی که از جردن بلفورت را در کلاس های آنلاین و حضوری بیاموزد به رشته تحریر درآورد و آن را با نام کتاب پرفروش „و بازاریابی به روش گرگ وال استریت„منتشر و در اختیار فروشندگان قرار داده و به طور مستقیم طی سالیان گذشته بالغ بر 10/000نفر را در سریع ترین زمان به فروشندگانی فوق ستاره مبدل کند.شغل ایجاد کند و افراد زیادی را به درآمد رویایی برساند.

ابرستاره و استاد فروش شدن در صنعت فروش به روش خط مستقیم فروش که مبتنی بر سطوح بالای فنون مذاکره،متقاعد سازی و زبان بدن است در کتاب „فروش به سبک گرگ وال استریت„ به شما آموزش داده میشود و از شما یک اسطوره میسازد.

لازم به ذکر است سیدمحمدهادی طلوعی اولین و تنها شخص در ایران است که برای نخستین بار تحت آموزه های جردن بلفورت موفق به انتشار سری کتاب های راه گرگ در ایران برای همه ی مشاغل شوند و نسخه ی اصلی تألیف گرگ وال استریت  را به ترجمه درآورده و  مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ازآن خود کند.

با توجه به راهکارهای جادویی این سیستم بازاریابی و فروش از شما خواهشمندیم از این تکنیک ها فقط در جهت صحیح استفاده کنید نه کلاهبرداری
 
 
سید محمدهادی طلوعی -گرگ وال استریت ایران چگونه شما را ابر ستاره فروش میکند؟
 

پس از مطالعه این کتاب انتظار می رود شما بتوانید در مدت زمان کمتر از 60 ثانیه فرآیند فروش را به اتمام برسانید.

شاید این مسئله کمی اغراق آمیز به نظر بیاید ولی در انتهای این کتاب متوجه خواهید شد این مسئله نه شوخی که یک واقعیت است.

هم اکنون می توانید برای سفارش این کتاب عدد 1را به شماره ی 20002686 پیامک کنید و در سریع ترین زمان ممکن این اثر فوق حرفه ای را درب منزل خود با پیک یا پست رایگان دریافت نمایید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها