قتل مردجوان با ادعایی عجیب؛

مقتول قصد داشت با همسرم ازدواج کند!

مرد جوان که به اتهام قتل در دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه ایستاده بود، در دفاعیاتش مدعی شد به دلیل این‌که مقتول به همسر او علاقه داشته و در دفاع از خود مرتکب قتل شده است.
کد خبر: ۱۳۸۳۳۵۲
به گزارش جام جم آنلاین ، رسیدگی به این پرونده از سال گذشته و با کشف جسد مردی در غرب استان تهران آغاز شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متعلق به مرد جوانی به نام میثم است. او در جریان درگیری و با ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

با تحقیقات محلی مشخص شد مردی همزمان با کشف جسد در آن حوالی حضور داشته و خودرویش در گل گیر کرده و با کمک راننده تراکتوری، خودرو را بیرون کشیده بود. راننده تراکتور در تحقیقات عنوان کرد راننده پس از خارج‌شدن خودرویش از گل، به حساب او پول واریز کرده است.

با ردیابی حساب، ماموران به سامان رسیدند و دریافتند مقتول با او اختلاف داشته است. سامان دستگیر شد و در تحقیقات گفت: «چندی قبل متوجه ارتباط همسرم و میثم شدم. به دلیل علاقه‌ای که به همسرم داشتم سراغ میثم رفته و از او خواستم به ارتباطش با همسرم پایان دهد، اما او قبول نکرد. همسرم را نزد روان‌شناس برده و بعد از چند جلسه قبول کرد به ارتباطش با سامان پایان دهد، اما پسر جوان دست‌بردار نبود و حتی او را هم نزد روان‌شناس بردم که بی‌فایده بود. سرانجام در اطراف باغی در غرب تهران با او قرار گذاشتم که این قرار به درگیری و قتل میثم منجر شد.»

با تکمیل تحقیقات پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال و متهم در شعبه دهم دادگاه کیفری محاکمه شد. در این جلسه اولیای دم میثم برای قاتل پسرشان درخواست قصاص کرده و گفتند: «سامان دروغ می‌گوید و مسأله ناموسی نیست. نمی‌دانند چرا پسرشان را کشته و حاضر به گذشت نیستند.»

در ادامه سامان در جایگاه قرار گرفت و گفت: «وقتی به محل قرار با میثم رفتم از او خواستم به ارتباطش با همسرم پایان دهد، اما او از من خواست همسرم را طلاق دهم تا با هم ازدواج کنند. با شنیدن این حرف‌ها عصبانی شدم و درگیر شدیم. او با چاقو به من حمله کرد که برای دفاع از خودم سه ضربه به او زدم. اگر من ضربه نمی‌زدم او مرا می‌کشت.»

با طولانی شدن جلسه دادگاه، ادامه رسیدگی به وقت دیگری موکول شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها