مراسم ملی راهیان نور دانش آموزی در بندرعباس

مراسم آغاز برنامه های راهیان نور دریایی کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش از دقایقی پیش در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بندرعباس آغاز شد.
مراسم آغاز برنامه های راهیان نور دریایی کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش از دقایقی پیش در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بندرعباس آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۸۳۱۵۵

 

هرمزگان-جام جم انلاین-مراسم آغاز برنامه های راهیان نور دریایی کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش از دقایقی پیش در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بندرعباس آغاز شد.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب استفاده از گنج و معدن عظیم هشت سال دفاع مقدس گفت: جوانان و نوجوانان می‌توانند از طریق این دو اصل یعنی راهیان نور و راهیان پیشرفت کشور، با رشادت ها‌ی این دوران آشنا و با اعتماد به نفس و قوی تر بتوانند وارد اداره و پیشرفت کشور شوند.

 

سردار قاسم قریشی افزود: همه‌ی انسان‌ها عزت، استقلال و ایستادگی را در مقابل زیاده خواهی دشمن را تحمل نمی‌کنند و سازش را ننگ می‌دانند و برای سرافرازی کشورشان تلاش می‌کنند و جان فشانی می‌کنند.

 

وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: دانش آموزان، معلمان و دانشجویان ما در همه جنبه‌ها موفقیت‌های زیادی را کسب کرده اند، اما سیاست دشمن این است که این پیشرفت‌ها و این مدال های علمی جهانی را با هدف ایجاد ناامیدی کمرنگ جلوه دهد.

 

یوسف نوری با اشاره به اینکه راهیان نور نقطه عطف است، گفت: بازدید از مناطق عملیاتی می‌تواند سیره تربیتی و پیشرفت را در بین دانش آموزان فعال کند.


وی افزود: توطئه‌های دشمن برای مایوس کردن مردم از ادامه راه است که ما مسئولان باید به گوش باشیم و دانش آموزان و دانشجویان را با پیشرفت‌های و فناوری‌های دست یافته کشور آشنا کنیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها